Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:29:40 GMT

شکست ۲ بوکسور ایران در مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۴۲۵

شکست ۲ بوکسور ایران در مسابقات جهانی

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته با حضور ۳۶۵ بوکسور از ۷۸ کشور در شهر «یکاترینبورگ» روسیه آغاز شد و تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (یکشنبه) «احسان روزبهانی» در ۸۱ کیلوگرم و «محمد شوریان» در ۹۱ کیلوگرم در دومین مبارزه خود برابر حریفان شکست خورده و حذف شدند.

روزبهانی با «بنجامین ویتاکر» انگلیسی که سابقه قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی در بازیهای اروپایی ۲۰۱۹ را دارد مبارزه کرد و در پایان ۳ راند مبارزه این بوکسور انگلیسی بود که به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، شوریان برابر «آدام هاموری» از مجارستان قرار گرفت و در حالی‌که مبارزه بسیار خوبی را ارائه کرد با رای عجیب داوران بازنده شد.

ترکیب تیم ملی بوکس ایران:

وزن ۶۳ کیلوگرم: مسلم مقصودی

وزن ۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظم زاده

وزن ۷۵ کیلوگرم: سید شاهین موسوی

وزن ۸۱ کیلوگرم: احسان روزبهانی

وزن ۹۱ کیلوگرم: محمد شوریان

وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم: ایمان رمضانپور

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری به عنوان مربی او را همراهی می کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند