Web Analytics Made Easy - Statcounter

  نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم خانی دوشنبه بیست و پنجم شهریور ماه ۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در قسمت قبل دیدیم که هوشنگ به آتلیه اردلان رفت و با او دیدار کرد. او کمی با خلق و خوی اردلان و شاگردانش آشنا شد و قدرت او را در بزرگ و کوچک کردن هنرمندان و آثارشان بهتر درک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردلان تابلو‌هایی که هوشنگ آورده بود را قیمت گذاری کرد و نشان داد که ارزش تابلو‌ها به خودشان نیست بلکه به آن عددی است که اردلان به آن‌ها الصاق می‌کند.

در سوی دیگر قصه و بعد از جور نشدن وام هوشنگ، او تصمیم می‌گیرد که خانواده‌ی چمچاره را دعوت کند و به هر شکلی که شده است آن‌ها را گول بزند و باز هم در خانه‌ی آن‌ها مستاجر بماند، اما ضیافت خانواده‌ی شرافت و چمچاره مهمان ناخوانده‌ای نیز اضافه می‌شود. او کسی نیست جز داوود بیزاکودیل.

مهمانی آقای شرافت ناخواسته به سمتی کشیده شد که فردای آن شب هوشنگ، داوود و چمچاره به محل کار هوشنگ رفتند و در طبقه‌ی دوم آن جا به جای روح سرگردان زنی نقاش که خودکشی کرده است، جسم رنجور پیرمرد نقاشی را یافتند که منصور مدبر است. همان کسی که کامروا و هیئت مدیره آثارش را خریدند و بعد از پخش شدن خبر فوتش قیمت آثارش سر به فلک کشید.

هوشنگ، چمچاره و داوود بسیار تحت تاثیر سختی‌ای که استاد مدبر کشیده است قرار گرفتند اما...، اما باز هم طمع کار خودش را کرد. این بار آن‌ها در نقش سوء استفاده گران از منصور مدبر ظاهر شدند و به نوعی با کامروا اعلام جنگ کردند.

 

اختلاف ارشاد و عوامل «هیولا» بر سر پایان سریال به گزارش سینما دیلی، همزمان با نزدیک شدن به پایان سریال «هیولا» سعید رجبی فروتن عضو شورای پروانه نمایش خانگی وزارت ارشاد از اختلاف شورا‌های پروانه ساخت و نمایش با سازندگان «هیولا» بر سر پایان بندی این سریال خبر داد و نوشت: «هیولا» به ایستگاه پایانی رسید.   پایان بندی سریال «هیولا» متاسفانه و شاید هم خوشبختانه آن چیزی نیست که شورا‌های پروانه ساخت و نمایش به نویسنده و تهیه کننده سریال پیمان قاسم خانی و سید مصطفی احمدی پیشنهاد کردند. حاصل کار آن چیزی است که تیم سازنده بر اجرای آن اصرار داشتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال هیولا شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم) رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس (فیلم) رقص بهنام بانی وسط کنسرت (فیلم)

دیگر خبرها

  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان