Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:08:23 GMT

صدور حکم دبیران استانی حزب رفاه ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۶۷۴

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران اعلام کرد که در چهاردهمین جلسه شورای مرکزی حزب احکام دبیران ۱۱ استان صادر شد.

به گزارش ایسنا، احزاب سراسری در کشور برابر با قانون باید دست کم در ۱۱ استان دفتر فعال داشته باشند. بنابراین شورای مرکزی حزب در جلسات گذشته  کمیته‌ای را جهت شناسایی افراد فعال - اثرگذار، خوشنام و همفکر با حزب که سابقه درخشانی نیز در آن استان داشته باشند، مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته ۶ نفره از طرف شورای مرکزی ماموریت پیدا کردند تا  ۱۱ دبیر را از بین نفرات انتخاب شده به عنوان کاندیدای دبیری، انتخاب کنند.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در ادامه افزود: در سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب دبیران منتخب، طبق قانون از سوی دبیر کل، به شورای مرکزی معرفی شده سپس شورای مرکزی نیز این ۱۱ نفر را مورد تایید قرارداد. در جلسه امروز احکام آنها صادر و توسط دبیر کل حزب به فرمانداری‌های مراکز این استان‌ها معرفی خواهند شد.

حسینی درباره زمان فعال‌سازی دفاتر حزب در استان‌ها گفت: پس از معرفی دبیران به فرمانداری‌ها و رعایت تشریفات قانونی دفاتر حزب در استان‌ها رسما شروع به فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه آتی شورای مرکزی حزب، دبیران ۱۰ استان دیگر نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب رفاه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد