Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا حسن بیگی  گفت: به منظور  ارائه خدمات  بهتربه زائران اربعین حسینی، ظرفیت پهنای باند دیتای استان بیش از ۲ برابر افزایش یافته و از ۴۷ گیگابیت بر ثانیه به ۱۱۰ گیگابیت رسیده است.

وی از فراهم شدن همه زیرساخت های ارتباطی در شهر مهران و پایانه مرزی خبر داد و تصریح کرد: تامین و توزیع پهنای باند (اینترنت، اینترانت،mpls و vpls)، خدمات جانبی (فضا، دمل، آنتن، پاپر، جاده دسترسی و هم مکانی)، سرپیس ترانزیت بین‌المللی (مرز به مرز) از دیگر خدمات این شرکت در راستای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایلام یادآور شد: در راستای سرویس دهی مطلوب به زائران اربعین، بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری با افزایش چهار برابری ظرفیت نسبت به سال گذشته در مسیرهای ۶ گانه منتهی به مسیر ایلام - مهران، مهران - بازارچه مرزی، مهران - دهلران، ایلام - ایوان، دهلران - دشت عباس و ایلام - بدره اجرا شده‌ است.

وی افزود : شبکه فیبرنوری به عنوان بستر امن ارتباطات از سه مسیر ایلام به کرمانشاه، ایلام به خوزستان و ایلام به لرستان و از مسیر بین المللی پایانه مرزی مهران به عراق همه ارتباطات داخل و خارج استان را برقرار می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت جاده عراق برنا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند