Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:57:04 GMT

خط دفاعی آرسنال؛ چیزی فراتر از فاجعه! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۸۸۷

آرسنال خیلی راحت پیروزی نیمه اول مقابل واتفورد را در نیمه دوم با تساوی عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارسنال می توانست با کسب پیروزی مقابل واتفورد خود را به رتبه سوم جدول برساند و گرچه این تیم در نیمه اول و با درخشش پیر امریک اوبامیانگ و دبل او با برتری 0-2 راهی رختکن شد، اما در نیمه دوم اتفاقات عجیبی رخ داد و در نهایت منجر شد شاگردان اونای امری دو امتیاز مهم را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم سوکراتیس اشتباه غیرقابل باوری مرتکب شد و با یک پاس مبتدیانه، خیلی راحت توپ را در اختیار کلورلی قرار داد تا او با یک ضربه محکم اختلاف را به حداقل برساند.

 

در اواخر بازی نیز داوید لوییز که از زمان انتقال به آرسنال نمایش اسف باری داشته، یک پنالتی تقدیم واتفورد کرد و پریرا موفق شد گل تساوی را وارد دروازه برند لنو کند.

 

در دقایق پایانی واتفورد چند فرصت خوب گلزنی داشت و آرسنال خوش شانس بود که گل سوم را نیز دریافت نکرد. در نهایت در شبی که آرسنال با تکیه بر برتری نیمه اول خود می توانست به راحتی واتفورد را مغلوب کند، اسیر اشتباهات فاحش مدافعان خود شد و شانس رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست داد.

 

 

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد