Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دنیزلی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی در اصفهان افزود: توپ های لیگ برتر در فصل گذشته خیلی بهتر از فصل جاری بود و هفته های قبل با فدراسیون فوتبال را در جریان این موضوع گذاشتیم.

وی بیان کرد : نمی خواهم نتیجه بازی را به این موضوع گره بزنم و پیش از این و از روز اول در این باره صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : هنوز فکر بازیکنان ما در دیدار قبلی بود و بازیکنان تیم ملی ما نیز در این دیدار خسته بودند و به خاطر نگرفتن نتیجه این مسابقه بازی بدی برای ما بوده است.

دنیزلی گفت:  نباید فراموش کنیم اگر نمی توانی ببری باید نبازید، شاید در هفته های آتی یک امتیاز هم برای ما مهم خواهد بود.

به گفته وی در اواخر بازی ما بهتر بودیم ولی دیگر زمان بازی رو به پایان بود و نتیجه ای برای ما نداشت.

سرمربی تراکتورسازی  با اشاره به اینکه برای پیروزی در دیدار امروز  تلاشهای زیادی صورت گرفته است گفت: ما سه هفته را پشت سر گذاشتیم دو بازی خارج از خانه و یک بازی هم در خانه با پرسپولیس بازی کردیم بدون اینگه گلی دریافت کنیم و راهمان را ادامه می دهیم.

وی اضافه کرد : تفکر من این است اگر بازی صفر بر صفر شود بهتر است  سه بر صفر شود و صفر صفر نشود.

سرمربی تراکتور سازی تبریز  همچنین تصریح کرد: در فوتیال اسم ها نسیتند که فوتبال بازی می کنند باید تیم جامع باشد و در هفته ششم به بعد شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی در باره عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفت: در این باره باید تجدید نظر شود و سفر ما به اصفهان طول کشید و در این زمینه قانونی نیست که قبل از بازی صحبت شود، من  یکی دو روز قبل از بازی با روابط عمومی باشگاه صحبت های خود را می کنم و دلیلی ندارد یک روز قبل از بازی تکرار شود.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟