Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: لیگ برتر فرسایشی است و احتمال مصدومیت زیاد می‌شود. تاریخ انتشار: 23:06 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*کیفیت بازی طبق پیش‌بینی‌ها بالا بود، چون تراکتور تیم خوبی است، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما فقط در زدن ضربات نهایی خوب نبودیم هر چند که به خوش‌شانی اعتقاد ندارم چرا که باید با تلاش زیاد به نتیجه رسید و من به این مساله معتقدم و این مسائل است که خوش شانسی و بدشانسی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

*برخی مصدومیت‌ها به عملکرد تمرینی برمی‌گردد.

*قصد ندارم در خصوص داوری حرف بزنم، اما روی مچ مطهری رفتند و خوش‌شانس بود که از ناحیه رباط مصدوم نشد.

*لیگ برتر فرسایشی است و احتمال مصدومیت زیاد می‌شود.

*ما هم تیم فوق‌العاده پولداری نیستیم که بتوانیم خیلی زود بازیکن جایگزین بگیریم و باید از همین جوان‌ها که سرمایه ذوب آهن هستند استفاده کنیم.

*خشونت بازی بالا بود. ما تیمی هستیم که عنوان تیم اخلاق را هم کسب کردیم و سعی می‌کردیم که حرفه‌ای باشیم.

*ما نقشه یکسال آینده را تا هفته آینده به مدیریت باشگاه خواهیم داد و طبق برنامه با جزئیات پیش می‌رویم و حتی وقفه‌های لیگ را هم محاسبه می‌کنیم و با انجام بازی‌های دوستانه آن را جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن تراکتور میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد