Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@13:45:20 GMT

مقصران سیل گلستان به دادسرای گرگان احضار شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۴۵۰

مقصران سیل گلستان به دادسرای گرگان احضار شدند

رضا سیدحسینی یکشنبه شب اظهار داشت: این افراد در نتیجه تحقیقات و گزارش کارشناسان سازمان بازرسی متهم شناخته شدند و متعاقب آن به دادسرا احضار و هم اکنون پرونده مربوطه در اختیار بازپرس است تا پس از تکمیل برای صدور رای به دادگاه معرفی شوند.

وی اتهام این افراد را اهمال در انجام وظیفه قانونی و تضییع حقوق بیت المال و عامه عنوان کرد و گفت: از ۱۱ مدیر احضار شده هفت نفر در حوزه آب و آب منطقه ای، سه نفر از مدیران بنیاد مسکن و یک نفر از شرکت گاز هستند که به وظایف خود عمل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که ارتباط شرکت گاز با وقوع سیل چه بوده است؟ اظهار کرد: مدیر مربوطه در حوزه گاز در جریان اجرای یک پروژه عمرانی مقصر است که البته باید در این خصوص تحقیق و بررسی بیشتری انجام شود و فعلا نمی توان جزییات بیشتری بیان کرد.

دادستان گرگان گفت: اصل پرونده مقصران سیل گلستان در شعبه ویژه بازپرسی جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است و آنچه که در صلاحیت دادسرای گرگان است شامل همین ۱۱ نفر می‌شود بنا بر این به اتهام سایر افراد در تهران رسیدگی خواهد شد. 
در جریان سیل ابتدای سال ۹۸ گلستان علاوه بر آسیب و خسارت سنگین به زیرساخت های استان در بخش های مختلف شهری و روستایی ۱۱ نفر نیز جان باختند. 

17231 کد خبر 1299813

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل سیل گلستان و مازندران دادستانی دادسرا باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم عربستان برانکو ایوانکوویچ دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس آرامکو ایالات متحده آمریکا گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار استقلال و ذوب آهن، تنش هایی در ورودی تونل استادیوم آزادی رخ داد. پس از حرکت عجیب امید حامدی فر روی مهرداد رضایی، این اتفاقات رخ داد که منجر به درگیری مهدی هاشمی نسب با یکی از اعضای تیم حریف شد.

در تصاویر تلویزیونی و ویدیوهای منتشره، مشخص نبود که هاشمی نسب با کدام یکی از اعضای تیم ذوب آهن درگیر شده ولی به نظر می رسد که استارت این موضوع پس از درگیری حامدی فر و رضایی بوده است.

مربی استقلال سپس در میکسدزون استادیوم آزادی نیز مصاحبه ای را با خبرنگاران انجام داد و درخصوص وقت کشی برخی بازیکنان در این بازی صحبت کرد. حالا نیز او به کمیته اخلاق دعوت شده است.

در اطلاعیه کمیته اخلاق آمده است: مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال استقلال تهران جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • هاشمی نسب به کمیته اخلاق احضار شد
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان