Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی بود، اما امشب خیلی بهتر از آنها بازی کردیم و مستحق هر ۳ امتیاز بازی بودیم. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هادی محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته سوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و نمایش پرسرعتی را ارائه دادیم و چند موقعیت خوب داشتیم که اگر مهاجمان ما تجربه بیشتری داشتند، می‌توانستند آن توپ‌ها را به گل تبدیل کنند و 3 امتیاز بازی را بگیریم اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از عملکرد داو این دیدار خاطرنشان کرد: به نظر من داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

اصفهان| حدادی‌فر: برخی می‌گفتند برابر تراکتور هیچ شانسی نداریداصفهان| باید به ذوب‌آهن جوان فرصت داد؛ این تیم جای امیدواری دارداصفهان| مصطفی دنیزلی: بازیکنانم هنوز در فکر برد مقابل پرسپولیس بودند/ اگر نمی‌توانید ببرید، پس نبازید!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه با تمجید از عملکرد تیم تراکتور، گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی بود، اما امشب خیلی بهتر از آنها بازی کردیم و مستحق هر 3 امتیاز بازی بودیم اما به یک امتیاز هم قناعت می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه ذوب‌آهن مطابق چند فصل اخیر در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی را به دست نیاورده است و در ادامه فصل روند این تیم چگونه خواهد بود، افزود: درست است که نتایج خوبی را به دست نیاورده‌ایم، اما تازه هفته‌های ابتدایی لیگ است و ان‌شاءالله از هفته آینده تیم راه می‌افتد.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!