Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه فهرست ۱۴ نفره ملی پوشان را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه آستاراخان روسیه اعلام کرد. از نکات جالب این فهرست می‌توان به نام ستاره‌های بزرگی اشاره کرد که پس از مدت‌ها بار دیگر در لیست تیم ملی قرار گرفته‌اند تا بتوانند با نمایش زیبا و دلنشین این بازیکنان پرچم کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست جدید ناظم الشریعه می‌توان به نام بازیکنانی، چون علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید، فرهاد توکلی و قدرت بهادری اشاره کرد که سال‌ها در کنار هم توانستند عنوان‌های مختلفی برای کشورمان کسب کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۴ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند

در این فهرست نامی از سپهر محمدی دروازه بان کهنه کار تیم ملی و همچنین حسین طیبی ستاره تیم غیرت آلماتی قزاقستان دیده نمی‌شود. این هم می‌تواند از نکات جالب توجه فهرست ناظم الشریعه باشد. شاید برخی منتقدان اعلام کنند که چرا محمدی و طیبی با اینکه آماده هستند و هر ۲ در خارج از کشور بازی می‌کنند به این اردو دعوت نشده اند و یا چرا فرهاد توکلی که مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده به یک باره به این اردو دعوت می‌شود؟ همچنین منتقدان می‌توانند در این لیست به نام حمید احمدی اشاره کنند که کمیته انضباطی او را ۶ ماه از حضور از میادین فوتسال محروم کرده است.

بیشتر بخوانید: حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدند

سرمربی تیم ملی فوتسال که سال‌ها است در کنار این بازیکنان حضور دارد و با خلق و خوی آن‌ها آشنا است، بهتر از هر شخصی می‌تواند نسبت به بازیکنان منتخب تیم ملی توضیح بدهد.

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از برگزاری اردوی آستاراخان خود را وارد تنور داغ رقابت‌ها می‌کند. اصلی‌ترین محک جدی تیم ملی می‌تواند همین اردوی روسیه باشد. جایی که در آن کشور‌های قدرتمند و سطح اول فوتسال جهان حضور دارند.

تیم ملی روسیه همیشه در فوتسال سرآمد بوده است. تیم‌های آذربایجان و قزاقستان هم از بازیکنان برزیلی و اسپانیایی الاصل در ترکیب خود استفاده می‌کنند و شرکت در این تورنمنت می‌تواند محک بسیار خوبی برای بازیکنان ایران تا قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: پرهیزکار: بازی تدارکاتی با بلژیک و ایتالیا قطعی شد

کمیته فوتسال تلاش می‌کند بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتسال کشورمان تدارک ببیند تا این تیم بتواند بار دیگر قهرمان آسیا شود. امیدواریم تمام تصمیم‌های کادرفنی منجر به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و همچنین درخشش در جام جهانی لیتوانی شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره