Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:20:39 GMT

استقلال از داور بازی با نفت شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۲۲۳۳

استقلال در هفته سوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. در این بازی استقلالی‌ها اعتراض فراوانی به قضاوت اکبریان داشتند که باعث شد تصمیم به شکایت از این داور بگیرند. متن اطلاعیه باشگاه استقلال راجع به این موضوع به شرح زیر است:

«اشتباهات داوری در بازی امشب مقابل نفت مسجدسلیمان مانع از کسب سه امتیاز برای تیم استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ازجمله این اشتباهات می‌توان به اعلام نشدن خطای پنالتی روی دیاباته در نیمه اول، کارت زرد اشتباه به فرشید اسماعیلی که منجر به اخراج و از دست دادن داربی برای او شد و گل سالم مرتضی تبریزی اشاره کرد.

شکایت باشگاه استقلال نسبت به وضعیت داوری‌ها صبح روز دوشنبه به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارسال می‌شود.»
مدیران استقلال پیش از این از علیرضا فغانی که داور دیدار آبی‌پوشان با فولاد بود، شکایت کرده بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان