Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۶ و به‌دنبال مرگ مشکوک مردی ۴۲ ساله به‌نام فرهاد که در برخورد با خودرو پدرش جان باخته بود، آغاز شد. در ادامه پدر ۷۸ ساله فرهاد به اتهام قتل بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.

این متهم صبح روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد که در آغاز جلسه دادگاه قاضی دهقان نماینده دادستان پس از قرائت متن کیفرخواست از اولیای دم خواست تا درخواست‌شان را اعلام کنند که مادر مقتول رضایت خود را از همسرش اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس متهم در جایگاه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: فرهاد از ۱۶ سالگی گرفتار اعتیاد بود و دو بار هم ازدواج کرد، اما به خاطر اعتیادی که داشت از همسرانش جدا شد. او ۲۵ سال اعتیاد داشت و در این مدت حدود ۲۰ بار او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما هربار پس از بازگشت دوباره کار‌های گذشته‌اش را تکرار می‌کرد. او در این سال‌ها زندگی را برای همه خانواده تلخ کرده بود ما می‌خواستیم به او کمک کنیم، اما او زیر بار نمی‌رفت. آن روز هم قصدم این بود که او را به بیمارستان ببرم تا مداوا شود، اما او به یکباره در خودرو را باز کرد و به بیرون پرید بعد با پرتاب سنگی شیشه جلو خودروام را شکست و دوباره سنگ دیگری برداشت که من ناگهان از ترس پایم روی پدال گاز گذاشتم و به فرهاد برخورد کردم. من قصد کشتن پسرم را نداشتم اگر این‌طور بود او را برای ترک به بیمارستان نمی‌بردم. بدنبال اظهارات متهم و تأییدیه بیمارستان درباره پرونده روانی فرهاد و همچنین رضایت اولیای دم و طبق قانون مجازات اسلامی نوع قتل انتسابی به متهم از نوع شبه عمد اعلام ومتهم از قتل عمد تبرئه شد.

منبع:ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر