Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@16:14:07 GMT

اتفاقی عجیب برای مهاجم مصدوم استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۲۵۸۳

اتفاقی عجیب برای مهاجم مصدوم استقلال

شیخ دیاباته بدون آمبولانس استادیوم را ترک کرد.

به گزارش شریان نیوز،شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال که در بازی دیشب این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان دچار آسیب دیدگی شده بود،با تشخیص پزشکان به بیمارستان منتقل شد تا روند درمان خود را ادامه دهد.اتفاق عجیب در این میان اما نبودن آمبولانس در استادیوم تیم نفت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن قرار بود با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شود اما چون ناظر بازی اجازه ورود خودرو به داخل ورزشگاه را نداده بود،خبری از آمبولانس در اطراف زمین نبود و همین موضوع کادر پزشکی استقلال را به دردسر انداخت. در نتیجه دیاباته با مصدومیت از ورزشگاه خارج و سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

برچسب هاشیخ دیاباته

منبع: شریان

کلیدواژه: شیخ دیاباته سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)