Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی از برگزاری اولین جلسه کارگروه بررسی مشکلات واگذاری گاوازنگ از نطر قواعد حقوقی و قوانین خبر داد و گفت: به جد پیگیر این موضوع هستیم که اراضی‌ حیف و میل شده از بیت المال، اعاده شود. تاریخ انتشار: 09:03 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۶۰

حجت‌الاسلام و  المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات واگذاری گاوازنگ اظهار کرد: منابع طبیعی، اراضی دولتی را به سازمان همیاری شهرداری‌ها برای ایجاد و ساخت مجموعه تفریحی_فرهنگی در استان زنجان واگذار می‌کند که متاسفانه در این واگذاری هم از سوی منابع طبیعی و امور اراضی و هم از سوی واگذار شونده یعنی سازمان همیاری شهرداری ها مقررات قانونی رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در این واگذاری بخش مهمی از اراضی را تفکیک و به افراد حقیقی واگذار کرده‌اند، لذا در این رابطه یک مشکل از نظر حقوقی در مجموعه گاوازنگ وجود دارد که برای واگذار کننده و واگذار شونده پرونده تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: در کنار رسیدگی و پیگیری‌های ما، دیوان محاسبات نیز به موضوع ورود کرده است و پرونده‌ای در دیوان محاسبات در تهران به طرفیت اداره منابع طبیعی و سازمان همیاری شهرداری‌ها ایجاد شده و دیوان نیز پیگیر موضوع است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه پیگیر اعمال قانون و مقررات در مجموعه گاوازنگ هستیم، خاطرنشان کرد : به نظر می‌رسد یک زمین خواری فاحشی اتفاق افتاده و مسئولان امر باید پاسخگو باشند و موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ریاست قوه قضاییه در سفر به استان زنجان دستور تشکیل کارگروهی مرکب از نماینده وزارتخانه، مسئولان استانداری، رئیس کل دادگستری و دادستان استان را دادند تا مشکلات واگذاری از نطر قواعد حقوقی و قوانین جاری بررسی شود و راهکاری در این رابطه ارائه شود که اولین جلسه کارگروه بعد از سفر رئیس قوه قضاییه برگزار شده است و به جد پیگیر این موضوع هستیم که اراضی که از بیت المال حیف و میل شده برگردد و به موازات آن تعهد سازمان همیاری شهرداری‌ها مبنی بر ساخت مجموعه تفریحی_فرهنگی برای استان نیز عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری زنجان صادقی نیارکی مجموعه گاوازنگ حجت الاسلام صادقی نیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال