Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@00:02:53 GMT

برخورد تریلر با پل عابرپیاده در بزرگراه قزوین- کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۱۹۷

به گزارش ایلنا، ابولقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ با انتقاد از اداره کل راهداری استان البرز گفت: این دومین بار است که شاهد این حادثه در پار ک سوار هشتگرد هستیم ولی متاسفانه راهداری مبادرت به جمع آوری این پل ناایمن نکرده است.

وی ادامه داد: راهداری باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری پل پارک‌سوار هشتگرد اقدام و نسبت به جایگزینی پلی مناسب و استاندارد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیزگیر افزود: در سال گذشته هم بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با پل هوایی عابر پیاده در لاین جنوبی بزرگراه کرج - قزوین حوالی پارک سوار شهر جدید هشتگرد، قسمتی از پل عابر پیاده محدوده پارک سوار شهر جدید هشتگرد فروریخت و امسال در لاین شمالی همین حادثه مشابه به وقوع پیوست .

ابوالقاسم پالیز گیر گفت: این حادثه بر اثر بالا رفتن کمپرس و برخورد بدنه اتاق کمپرسی با پل عابر به وقوع پیوست که موجب شکست پل و پرت شدن کمپرسی در آزاد راه و ترافیک خودرو ها در جاده شد.

فرماندار ساوجبلاغ  افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات انسانی و مصدوم نداشته و با تلاش نیرو های امدادی نسبت به جابجایی تریلر و پاکسازی بزرگراه اقدامات لازم به عمل آمد.

رئیس اداره راهداری ساوجبلاغ گفت: این پل فاقد ایمنی لازم است و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به جمع آوری ان اقدام خواهند کرد.

 رمضانی افزود: در محل پارک سوار عوامل راهداری با تجهیزات کافی مراقبت لازم را انجام خواهند داد تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آزاد راه بزرگراه ترافیک خودرو مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود