Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسام جوانزاد شلیلوند در رشته محاسبات ذهنی ریاضی آسان، از بین ۲۵۰ نفر دانش آموز رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال مدال برنز کسب کرد. دومین دوره مسابقات کشوری چرتکه و محاسبات ذهنی کشور با شرکت ۴۵۰ دانش آموز از ۲۰ استان کشور در رشته‌های چرتکه و محاسبات ذهنی ریاضی آسان در شهرستان فلاورجان استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی چرتکه و محاسبات ذهنی که اسفند امسال برگزار می‌شود راه یافته اند. این دانش آموز در مسابقات استانی مدال طلای محاسبات ذهنی ریاضی آسان را کسب کرده است.

 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات کشوری چرتکه و محاسبات ذهنی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید