Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:25:04 GMT

اخراج برانکو قابل پیش‌بینی بود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۳۳۰

اخراج برانکو قابل پیش‌بینی بود

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اخراج برانکو ایوانکوویچ از تیم الاهلی عربستان گفت: این موضوع قابل پیش‌بینی بود به خصوص که حمایتِ عربستانی‌ها هرگز مثل مدیران و هواداران ایرانی نیست.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده درباره دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: توقع هوادار از پرسپولیس همچنان بالاست و کسی دیگر با قهرمانی در لیگ برتر هم راضی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم باید در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر حداقل ۱۰ امتیاز می گرفت اما الان اگر هر دو بازی آینده خود مقابل نفت آبادان و استقلال تهران را هم ببرد ۹ امتیازی می شود که همچنان می تواند خطرناک باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: طرفدار پرسپولیس منتظر است این تیم با اقتدار مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد تا با روحیه مضاعف به مصاف استقلال تهران رفته و رقیب سنتی خود را شکست دهد.

وی درباره روز شماری هواداران استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی نَودم پایتخت تاکید کرد: قطعا بازی جذابی برای هواداران هر دو تیم است. آنها از مربیان جدید خود فقط برد می خواهند .

داداش زاده بار دیگر با اشاره به تغییر مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: ای کاش مدیرعامل پرسپولیس زودتر عوض می شد. بازیکن و مربی بلاتکلیف هستند و نمی دانند سیاست های جدید آقای انصاریفرد چیست. همین موضوع می تواند آنها را از لحاظ روحی آشفته کند. حتی کادر فنی هم احتمالا از این اتفاق نگران باشد که مبادا دیدگاه های فنی اش مورد تایید مدیرعامل جدید نباشد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: هنوز اخراج نشده‌ام

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال تغییر ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل نفت آبادان گفت: گابریل کالدرون به تک تک بازیکنان خود احترام می گذارد. او نشان داده که به شرایط تمرینی بازیکن توجه می کند و این موضوع می تواند انگیزه بازیکن را افزایش دهد.

وی درباره محرومیت بیرانوند به دلیل رفتار ناشایست سمت هواداران تراکتور یادآور شد: او دروازه بان شماره یک ایران است. بیرانوند بازیکن خوبی است و حقش نبود که ناسزا بشنود. البته بازیکن حرفه ای هم باید بداند که اگر هوادار حریف می خواهد تمرکزش را بر هم بزند باید رفتار صحیح داشته باشد. در دنیای حرفه ای فوتبال، بازیکن است که باید خودش را کنترل کند. اکثر بازیکنان پول های خوبی می گیرند اما افکار حرفه ای ندارند. بطور مثال بازیکن ایرانی هنوز نمی داند وقتی داور اعلام خطا می کند نباید با او بحث کرد و فوتبال را برای خودشان و تماشاگران هیجانی کنند.

داداش زاده درباره برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس که خیلی زود از الاهلی عربستان کنار گذاشته شد افزود: کاملا می توانستیم این موضوع را پیش بینی کنیم. تیم های عربستانی هیچ وقت مثل مدیران و هواداران ایرانی حمایت نمی کنند. آنها پول خرج می کنند که نتیجه بگیرند. ثبات مدیریت فوتبالی آنجا واقعا افتضاح است. برانکو به خاطر پول وسوسه شد و رفت. الان هم پولش را می گیرد تا تیم جدیدش را انتخاب کند. البته او می دانست در فوتبال ایران خیلی خیلی سخت می توانست بماند و قهرمانی را تکرار کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن بهزاد داداش زاده پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس