Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:42:38 GMT

نظم و انظباط ترافیکی در خیابان های هرمزگان برقرار شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۴۵۷

نظم و انظباط ترافیکی در خیابان های هرمزگان برقرار شود

استاندار هرمزگان، رعایت نظم و انضباط ترافیکی و تامین امنیت در ایام بازگشایی مدارس را بسیار مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی تمامی امکانات خود را به خصوص برای روز مهم اول مهر به کار بگیرد و پیش بینی های لازم را در این خصوص داشته باشد.
 فریدون همتی یکشنبه شب در نشست شورای ترافیک افزود: همچنین نظارت لازم بر روی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان صورت گیرد و از خودروهای با کیفیت و ایمن برای تامین سرویس مدارس استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز  باید در این ایام حضور فعالی در همه مناطق داشته باشند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کنترل ترافیک را تحت نظارت قرار دهند تا عبور و مرور مردم و دانش آموزان در خیابان به سهولت انجام گیرد.
استاندار هرمزگان از فرمانداران نیز خواست موضوع ترافیک را در آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان ها مدنظر قرار داده و شرایط لازم در خصوص تامین سرویس مدارس حاکم باشد.
همتی ادامه داد: از روز اول مهر فصل جدیدی از نشاط جامعه و تلاش علمی در راستای تعلیم و تربیت آغاز می‌شود و باید همه امکانات را برای این رویداد مهم فراهم وی تاکیدکرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی امکانات لازم را برای این ایام بازگشایی مدارس به کار بگیرند و مدارس و دانشگاه ها نیز از شرایط خوبی برای آغاز سال تحصیلی برخوردار باشند.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در یازدهمین کنفرانس ملی ماهی‌شناسی ایران که در اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به لزوم نزدیکی عرصه‌های عملی و نظری برای شکوفایی ظرفیت‌های استان هرمزگان، اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد کشور در کناره‌های سواحل دریا در حال زندگی هستند و بیش از پنج هزار کیلومتر از کشور را نوار ساحلی تشکیل داده است اما متاسفانه به نسبت سایر کشورهایی که دارای ظرفیت‌های مشابه هستند، فاصله زیادی داریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شیلات را یکی از مزیت‌های نسبی استان هرمزگان دانست و بیان کرد: استان هرمزگان در عرصه شیلات و به ویژه صید و صیادی، از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده می‌کند و همین امر باعث کاهش بهره‌وری در این بخش شده است که استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این عرصه باعث جبران بسیاری از کمبودها خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که تنها راه بر غلبه بر مشکلات اقتصادی، اعتماد به مردم است، تصریح کرد: وقتی بحث مشارکت مردمی مطرح می‌شود، هم مقصود بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی عموم مردم در حوزه تولید و هم بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشمندان است.
 
وی، با اشاره به این نکته که دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود رد عرصه اقتصاد و بخش‌های مردمی کاهش دهند، خاطرنشان کرد: دولت باید نقش هدایت، نظارت، سیاست‌گذاری و حمایتی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد ایفا کند و حوزه تصدی‌گری را به مردم واگذار کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سیاست دشمن برای شکست برنامه‌های کشور را جلوگیری از ورود مردم به عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد شود، تشریح کرد: هر موقع گامی در راستای مردمی سازی عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد و فرهنگ مطرح می‌شود، مشاهده می‌شود که صدای دشمن بالا می‌رود و برای صرف‌نظر کردن مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟