Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@14:18:20 GMT

حس و حال «نیوشا ضیغمی» بعد از اهدای خون+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۴۶۷

حس و حال «نیوشا ضیغمی» بعد از اهدای خون+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشت: همیشه وقتی اسم اهدا خون میومد فکر میکردم باید خیلی درشت هیکل و قوی باشیم که بتونیم اینکار رو انجام بدیم.

فکر میکردم هر کسی اهدا خون میکنه بعدش حالش بد میشه و ضعف داره، ولی وقتی تجربه‌ش کردم خیلی حس خوبی بود. اولش سرم گیج رفت ولی با یه لیوان شربت یکم شکلات حالم خوب شد بعدم خیلی باحال بود انگار تا یه مدتی رو ابرا راه میرفتم این یعنی یه حس خوب با انجام یک عمل انسان دوستانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر ۳ ثانیه، یک نفر نیاز به دریافت خون داره که تقریبا ۲۰% از دریافت کنندگان کودک هستن. همه میدونیم که که اهدای خون برای نیازمندان به خون، اهمیت زیادی داره اما این بهره میتونه دو طرفه باشه. یعنی چی ؟! یعنی با اهدای خون در بازه های زمانی استاندارد میتونید علاوه بر به دست آوردن سلامتی از ابتلا به بیماری هایی مثل سرطان کبد، پانکراس پیشگیری میکنه و همچنین در بهبود سلامت قلب، عروق و کاهش وزن هم بسیار موثر هست

پ ن: قبل از اهدای خون پرستار یا پزشک بهتون مشاوره میده که در نتیجه شما یک چکاپ رایگان هم میشین

تازه اینقدر کارکنان سازمان انتقال خون دوست داشتنی و مهربون بودن که خدا میدونه. خلاصه با یک کاره ساده میشه به داد خیلی از مریضهای نیازمند خون رسید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیوشا ضیغمی اهدای خون بازیگران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اهدای انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی +عکس
  • لحظه اهدای گل به رئیسی در جشن دختران آرمانی + ویدئو
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • (ویدیو) همه چیز درباره طلاق احسان و‌سولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد