Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:21:57 GMT

نصب تصاویر ۴۰ تن از شهدای پاکدشت در سطح شهر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۴۹۸

نصب تصاویر ۴۰ تن از شهدای پاکدشت در سطح شهر

شهردار پاکدشت گفت: به همت معاونت فرهنگی شهرداری، بیش از ۴۰ تصویر از شهدا تعمیر و باز سازی و در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، داریوش پازوکی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تصاویر مورد استفاده از طرح‌های جبهه و جنگ است که توسط معاونت فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نصب تصاویر شهدا و نمادهای مقاومتی در سطح شهر باعث می‌شود که جوانان قهرمانان واقعی خود را بشناسند و شناساندن این الگوها به قشر جوان از وظایف همه مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پاکدشت عنوان کرد: در حال حاضر یکی از اولویت‌های برنامه کاری معاونت فرهنگی شهرداری پاکدشت تهیه و جانمایی عکس شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که به زودی در همه شهرستان نصب می‌شود.

پازوکی با بیان اینکه هر خدمتی که برای شهدا و خانواده‌های معظم شهدا انجام دهیم کم است، یادآور شد: خانواده معظم شهدا، فرزندان خود را برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب تقدیم کردند و هر مسئولی که به مردم خدمت کند در آخرت در مقابل شهدا سربلند خواهد بود و هر کسی کوتاهی کند در مقابل شهدا و امام شهدا شرمنده می‌شود چون ما هر چه داریم از شهدا داریم.

کد خبر 389628

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری شهر شهید شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان