Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پیش از این حزب مردم پاکستان حاضر به حضور در اعتراضات خیابانی فضل الرحمن نشده بود، حزب نواز برای حضور در این اعتراضات اعلام آمادگی کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «شهباز شریف» رئیس حزب نواز پس از ملاقات با «فضل الرحمن» رئیس حزب جمعیت علمای اسلام آمادگی خود را برای حمایت از اعتراضات خیابانی پیش رو علیه دولت عمران خان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما هدفی مشترک داریم و با تمام توان به میدان خواهیم آمد تا علیه دولت عمران خان اعتصاب کنیم.

شهباز شریف گفت: تاریخ دقیق شروع اعتراضات را پس از برگزاری جلسات مشترک بعدی اعلام خواهیم کرد ولی طی ماه های آتی شاهد سرنگون شدن دولت اسلام آباد خواهید بود.

حزب مردم: در اعتراض فضل الرحمن علیه دولت پاکستان شرکت نخواهیم کردتلاش مجدد فضل الرحمن برای ساقط کردن دولت پاکستانپیشنهاد جدید فضل الرحمن برای احزاب اپوزیسیون؛ سازمان بازرسی پاکستان را تحریم کنید

رئیس حزب نواز اظهار داشت: سیاست های غلط عمران خان باعث گرانی های بی سابقه در کشور شده و بیکاری و فقر مشکلات دامن گیری است که هنوز هم وجود دارند.

پیش از این فضل الرحمن در جذب حمایت حزب مردم ناموفق عمل کرده بود، با این حال برخی کارشناسان معتقدند که او موفقیت لازم را به دست نخواهد آورد.

فضل الرحمن در جریان انتخابات سال گذشته با برخی احزاب از جمله دسته هایی از شیعیان پاکستان تشکیل ائتلاف داد ولی حتی خود او شخصا نتوانست رای لازم برای ورود به پارلمان پاکستان را به دست آورد.

رئیس حزب جمعیت علمای اسلام معتقد است در انتخابات تقلب صورت گرفته ولی هنوز مدارکی دال بر اثبات ادعایش عنوان نکرده است.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ نفر نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته‌اند تا اعتراضات را پایان دهد که این مساله، به درگیری و دستگیری دانشجویان منجر شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مراسم اصلی فارغ التحصیلی دانشجویان را که برای ۱۰ مه است، لغو کرد پس از آنکه ۹۳ نفر در پردیس لس آنجلس روز جمعه دستگیر شدند.

در کالج امرسون بوستون نیز ۱۰۸ نفر دستگیر شدند.

یکی از دانشجویان گفت: «همه جا پلیس حضور دارد.»

در پردیس دانشگاه اموری آتلانتا، ۲۸ نفر بازداشت شدند و شاخه محلی گروه فعال «صدای یهودی برای صلح» گفت که پلیس از گاز اشک آور و شوکر علیه معترضان استفاده کرد.

در دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون پلیس با سپر و باتوم به صفوف معترضان هجوم برد و ۳۳ نفر را دستگیر کرد.

در «سیتی کالج» نیویورک، افسران پلیس از اعتراضات عقب نشینی کردند و صدها دانشجو که در محوطه چمن پردیس «هارلم» جمع شده بودند، به اعتراضات خود ادامه دادند.

در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در هومبولت، دانشجویان از روز دوشنبه در ساختمان پردیس هستند و کارکنان در تلاش برای مذاکره هستند.

در دانشگاه کانکتیکات یک معترض دستگیر شد و افسران پلیس چادرها را برچیدند، در حالی که اعتراضات در دانشگاه استنفورد و پردیس نیوجرسی دانشگاه پرینستون ادامه دارد.

دانشگاه هاروارد از جمله دانشگاه‌هایی است که علیه معترضانی که چادر برپا کرده‌اند، اقدامی انجام نداده است.

در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که جنبش اعتراضی آغاز شد، مقامات دانشگاه همچنان در بن بست با دانشجویان قرار دارند.

پلیس هفته گذشته چادرها را برچید و بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد، اما دانشجویان دوباره چادرها را در منطقه‌ای که چند هفته دیگر مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌شود، برپا کرده‌اند. مقام‌های دانشگاه به دانشجویان تا امروز به آنها فرصت داده‌اند تا این مکان را ترک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین