Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:36:52 GMT

گواردیولا: بدون این بازیکنان، من فرادیولا می شدم!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۸۶۷

گواردیولا: بدون این بازیکنان، من فرادیولا می شدم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل نوریچ، اعلام کرد که از بازیکنانش انتقادی ندارد زیرا آنها همان بازیکنانی هستند که باعث شدند او تبدیل به "فرادیولا" نشود.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که گواردیولا قصد داشت هدایت منچسترسیتی را برعهده بگیرد، گروهی از هواداران تیم های رقیب به او لقب فرادیولا (ترکیب گواردیولا و Fraud به معنی کلاهبرداری) دادند زیرا معتقد بودند فلسفه کاری او که در اسپانیا و آلمان با آن به موفقیت رسید، در انگلیس کار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از دو قهرمانی با بیشترین امتیازات در تاریخ لیگ برتر، گواردیولا تاکید کرد که نسبت به کیفیت بازیکنانش تردیدی ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" همه اعتباری که من در انگلیس دارم را آنها به من دادند؛ در حالی که در اولین فصل من فرادیولا بودم. می گفتند بازی کردن چنین سبک بازی ای در انگلیس ممکن نیست زیرا باید تکل بزنید و باید مانند آنها بازی کنید اما این بازیکنان اعتباری که من دارم را به من دادند

و اکنون همه در دنیا می گویند که من چه مربی خوبی هستم. این به خاطر آنهاست، نه من."

 

 

با شکست مقابل نوریچ، فاصله سیتی با لیورپول در پایان هفته چهارم به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد. این اولین باخت سیتی از ژانویه گذشته مقابل نیوکاسل است اما گواردیولا شکست در سنت جیمزز پارک را نتیجه تصمیمات تاکتیکی خودش و اشتباهات فردی می داند.

" در بازی با نیوکاسل شرایط کاملا متفاوت بود. ما یک گل زدیم و بازی را فراموش کردیم. مقابل نوریچ این اتفاق رخ نداد. ما در جلوی زمین دقیق نبودیم یا اشتباهات فردی داشتیم اما من مسئول آن بودم ولی این هم جزئی از بازی است. گاهی اوقات این رخ می دهد و بازیکنان می دانند ضروری است که این به آنها گوشزد شود یا ویدئوهایی ببینند.

در حال حاضر بازیکنان می دانند که باید بهتر شوند یا رقابت برای قهرمانی غیرممکن است."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت