Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@10:06:08 GMT

اولین قیمت طلا پس از حمله به تاسیسات نفتی عربستان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۹۵۱

اولین قیمت طلا پس از حمله به تاسیسات نفتی عربستان

 در معاملات روز دوشنبه، هر اونس طلا با قیمت هزار و ۵۰۵ دلار و ۲۷ سنت معامله شد. این بالاترین قیمت فلز زرد از ۲۳ ماه آگوست (ماه گذشته میلادی) تاکنون محسوب می‌شود.

به دنبال این حملات قیمت نفت خام برنت در معاملات امروز، با ۱۲ درصد رشد به بالاترین سطح پنج ماه گذشته (بیش از ۶۷ دلار) رسید. نگرانی‌ها از اختلال عرضه پس از حمله به پالایشگاه و میدان نفتی در آرامکو که موجب افت ۵ درصدی عرضه جهانی شد و افزایش تنش‌ها در خاورمیانه ترغیب سرمایه‌گذاران به دارایی‌های امن را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نشست دو روزه فدرال‌رزرو در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد. در این نشست مقامات بانک مرکزی این کشور در مورد ادامه سیاست‌های انبساطی تصمیم‌گیری خواهند کرد. به گفته تحلیلگران، اگر نرخ بهره کاهش یابد، قیمت طلا نیز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد، موجودی اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست که بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز جمعه با ۰٫۶۷ درصد کاهش به ۸۷۴٫۵۱ تن رسید.

جدیدترین اتفاقات مربوط به طلا را می‌توانید در سلسله اخبار قیمت جهانی طلا تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1299903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا باشگاه استقلال سینمای ایران ایالات متحده آمریکا عربستان لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس آرامکو دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال