Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است دربی 90 به تساوی خواهد کشید اما بازی گل خواهد داشت.با مدیرعامل محبوب هواداران استقلال در خصوص شرایط این تیم، پرداخت پول طلبکاران و پیش‌بینی‌اش از دربی 90 به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال تیم رفته رفته شرایطش بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بازیهای اول در لیگ همین‌گونه است. این تیم تغییرات زیادی داشته؛ 15 بازیکن از تیم جدا شده‌اند و مربی برای هماهنگ کردن آنها نیاز به زمان دارد.

روزبه چشمی هم قراردادش را با این تیم تمدید کرد؟

به نظر من اصلا نباید می‌رفت که بخواهد قراردادش را تمدید کند. روزبه تا آماده شود نیاز به زمان دارد و به نظر من باید خیلی باتجربه‌تر از اینها عمل کند و گول بعضی از افراد را نخورد.

 طلب برخی از بازیکنان و مربیان قبلی هم تا حدودی پرداخت شده است. در این باره چه نظری دارید؟

به هر حال پرداخت پول طلبکاران باید همیشه در اولویت باشد اما الان شرایط سخت است زیرا قیمت دلار بالا رفته و تهیه پول سخت‌تر شده است. آن موقع به ما سه میلیارد کمک می‌کردند، تیم را با 25 میلیارد اداره می‌کردیم اما الان فکر می‌کنم با درآمد 70 میلیاردی اداره تیم سخت نیست. البته این را هم باید قبول کنیم که ما در چند سال گذشته 40 میلیارد به کسانی داده‌ایم که اکثر آنها خارجی بودند و شرایط خوبی هم در تیم نداشته‌اند.

 این روزها بحث داستان 90 به 10 در دربی است. با این موضوع موافق هستید؟

 اعتقادی به 90 به 10 ندارم زیرا ما زیرساخت‌های درست و حسابی نداریم. ممکن است هواداران دو تیم بلیت جایگاه همدیگر را بخرند و خدا را چه دیدید شاید در جایگاه رقیب نشسته باشی و تیم مورد علاقه‌ات گل بزند، آن‌وقت تکلیف چیست؟ باید بین هواداران رقیب شادی کنی! فکر می‌کنم هر دو تیم راضی به شرایط یکسان در دربی هستند.

 نظرتان از بازی دربی چیست؟

این بازی غیرقابل پیش‌بینی است چون هر دو مربی خارجی هستند و با احتیاط در زمین حاضر می‌شوند و همین باعث می‌شود دربی به تساوی برسد اما هواداران ناراحت نباشند به احتمال فراوان بازی گل خواهد داشت.

عملکرد دیاباته را چطور ارزیابی کردید؟

رفتارهایش در زمین نشان می‌دهد فوروارد خوبی است اما در زمین چیزی از خودش نشان نداده است. باید قبول کنیم در حد تیام نیست.
 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد