Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ۹۸ دانشگاه کردستان از فردا، ۲۶ شهریورماه شروع می‌شود.

عادل سی‌و‌سه‌مرده، معاون آموزشی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۹۸ گفت: ثبت نام تمامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ۹۸ دانشگاه کردستان به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌و‌سه‌مرده افزود: ثبت نام در این مقطع تحصیلی دانشگاه کردستان در دو مرحله غیرحضوری (اینترنتی) و ارسال پستی مدارک صورت می‌گیرد و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.
معاون آموزشی دانشگاه کردستان ادامه داد: ثبت نام غیرحضوری این پذیرفته شدگان از فردا، ۲۶ شهریورماه صورت می‌گیرد و تا ۲۹ همین ماه ادامه دارد. دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام به سایت دانشگاه کردستان به آدرس https://golestan.uok.ac.ir مراجعه و با استفاده از راهنمای سیستم نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام کنند.
وی اضافه کرد: همچنین پذیرفته شدگان شدگان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ۹۸ دانشگاه کردستان از ۲۶ شهریورماه می‌توانند صرفا از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک به این دانشگاه اقدام کنند.
معاون آموزشی دانشگاه کردستان یادآور شد: عدم ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف قطعی از ادامه تحصیل تلقی می‌شود و به مدارکی که تاریخ ارسال پستی آن پس از ۳۱ شهریورماه باشد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان پذیرش دانشجو کنکور 98 آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز اظهار کرد: آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا در حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

وی از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری امسال خبر داد و اعلام کرد: این داوطلبان در یازده حوزه اصلی شهرستان‌های استان و در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

ناظمی جلال با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 6088299

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری