Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه نشست با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در این دیدار مصوب شد با هماهنگی و همکاری استانداری اردبیل و شرکت فرودگاه ها، فرودگاه پارس آباد تجهیز کامل شود و پرواز‌های مستقیم از این فرودگاه به تهران نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه گاهی وقت‌ها به دلایل نامساعد بودن شرایط جوی پرواز‌های تهران- اردبیل کنسل می‌شد افزود: به جهت مه گیر بودن محل فرودگاه و موقعیت جغرافیایی آن گاهی اوقات هواپیما‌ها قادر به فرود نبوده و مجبور به برگشت می‌شدند با این تفاهم نامه این مشکل حل می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: در این شرایط ساعت پرواز‌های اردبیل و پارس آباد هماهنگ شده و قبلا به اطلاع شهرواندان خواهد رسید.

بهنام جو افزود: با تجهیز فرودگاه پارس آباد مغان سوخت گیری در این فرودگاه انجام می‌گیرد و این اقدام در آینده نزدیک به افزایش مستقیم پرواز‌ها کمک می‌کند.

او همچنین با بیان اینکه باند اصلی فرودگاه اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری خواهد شد گفت: در جلسه‌ای با پیمانکار این باند مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات زیرسازی به اتمام می‌رسد و عملیات روکش و آسفالت ریزی در فصل پاییز انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استانداری پیگیر مشکلات پرواز‌های استان است افزود: مساله فرودگاه‌ها و انجام به موقع پرواز‌ها یک مساله استراتژیک و مهم است و تاثیر مستقیم در دیدگاه سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دارد.

مشکل تامین سوخت فرودگاه پارس آباد رفع می شود

بهنام جو تصریح کرد: با مشارکت شرکت فرودگاه‌های کشور و استانداری اردبیل مشکل تامین سوخت مورد نیاز در فرودگاه پارس آباد رفع می‌شود.

او گفت: پرواز‌های فرودگاه پارس آباد به دلیل مشکل سوخت رسانی تعطیل می‌شد که با احداث سیلو و ساختمان و تجهیزات مشکل سوخت هواپیما‌ها رفع می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد:کلیات طرح عملیات اجرایی ساختمان به تصویب رسیده و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

بهنام جو افزود: با توجه به وجود پتانسیل تولیدات کشاورزی و گلخانه‌ای در شهرستان‌های شمال استان کلیات اجرای ترمینال باری هوایی این فرودگاه نیز به تصویب رسیده است.

او بیان کرد: مقرر شد این ترمینال با مشارکت شرکت فرودگاه‌های کشور، استانداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرایی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: عملیات اجرایی این ترمینال بعد از نشست با صادرکنندگان و تولیدکنندگان وبررسی‌های لازم در خصوص میزان بار این منطقه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

‌روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد اعلام کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم آباد امروز، جمعه به دلیل شرایط نامساعد جوی در خرم آباد، به مبدا بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 15 امروز به شماره پروازی 1006 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی