Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، به گفته این منبع مطلع، صادرات نفت خام عربستان با برداشت این کشور از ذخایر نفتی عظیم خود مانند قبل ادامه خواهد یافت.

این منبع تاکید کرد، تولید مجدد نفت عربستان به طور کامل و از سرگیری کامل تولید نفت توسط این کشور احتمالا هفته‌ها طول بکشد نه چند روز.

این منبع مطلع این اظهارات را در اشاره به پیامدهای حمله به مجموعه پالایشگاهی شرکت آرامکو در دو منطقه بقیق و خریص در شرق کشور مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حمله منجر به توقف ۵.۷ میلیون بشکه نفت از تولیدات عربستان در روز شد و مسؤولان سعودی تاکنون جدول زمانی برای بازگشت کامل به چرخه تولید ارائه نکرده‌اند.

یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که مورد حمایت انصارالله است، گفته بود، این حمله به واسطه ۱۰ پهپاد انجام گرفت و در چارچوب پاسخ بازدارندگی است.

حمله به تاسیسات نفتی سعودی روز شنبه منجر شد بیش از نیمی از تولید نفت این کشور یا معادل بیش از ۵ درصد از نفت جهانی متوقف شود.

همچنین یک مقام آمریکایی در اشاره به گسترده‌ای سطح عملیات به رویترز گفت، ۱۹ نقطه در این دو مجموعه پالایشگاهی مورد حمله قرار گرفته‌اند.


منبع:ایسنا کپی متن خبر برچسب ها: عربستان نفت حمله پهپادی یمن ارامکو عربستان

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: عربستان نفت حمله پهپادی یمن ارامکو عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود