Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در یکی از این رقابت‌ها دو تیم ملی حفاری اهواز و ارژن شیراز به مصاف هم می‌روند.

با توجه به آن که تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم ملی حفاری اهواز در بازی با تیم سوهان محمد سیما قم صورت گرفته بود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت هواداران تیم ملی حفاری را از تماشای بازی‌های خانگی تا اطلاع ثانوی محروم کند و به همین دلیل سازمان لیگ هم تصمیم گرفت بازی‌های این تیم را در یک شهر دیگری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قلی زاده: نمی‌دانیم چرا نتیجه بازی با ملی حفاری اعلام نمی‌شود

امروز سازمان لیگ برتر فوتسال محل برگزاری بازی دو تیم ملی حفاری و ارژن شیراز را مشخص کرد و قرار شد بازی این دو تیم در همان سالن نفت اهواز بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تآیید کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد