Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی پرسپولیس پس از بازگشت ملی پوشان این تیم از اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ تصمیم به تغییر ترکیب اصلی این تیم نسبت به دو بازی گذشته گرفت.

محمدحسین کنعانی زادگان که در تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد و در قلب خط دفاع قرار گرفت قرار است در بازی امشب پرسپولیس با صنعت نفت آبادان به جای سیدجلال حسینی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان اول پرسپولیس در حالی نیمکت نشینی را تجربه می کند که هیچگونه مصدومیتی ندارد تا شاهد بازی شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان به عنوان مدافعان میانی باشد.

همچنین آمادگی بالای محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس و بهبود کامل مصدومیت وی سبب شده تا کادر فنی سرخپوشان تصمیم به استفاده از او به جای محمد نادری دردفاع چپ بگیرد. نادری در حالی روی نیمکت می نشیند که یکی از ملی پوشان پرسپولیس در بازی با هنگ کنگ محسوب می شود.

کالدرون برای هافبک های نفوذی خود نیز به فکر استفاده از سیامک نعمتی در جناح راست افتاده است تا وحید امیری نیز در کنار سید جلال حسینی و محمد نادری روی نیمکت پرسپوبلیس قرار بگیرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حالی تصمیم به ایجاد تغییرات بزرگ در ترکیب سرخپوشان گرفته است که قبل از بازگشت ملی پوشان خود از اردوی تیم ملی چنین تصمیمی را نداشته است.

همچنین علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران نیز به دلیل محرومیت در ترکیب امروز پرسپولیس حضور ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ امروز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی قرار می گیرد.

کد خبر 4719622

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی بسکتبال فوتسال کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال