Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص شد. تاریخ انتشار: 10:54 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۰۰۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی در هفته سوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ایران‌پوریان مدافع تیم سپاهان یکی از بازیکنانی بود که در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشت. مصدومیت این بازیکن به شکلی است که حدودا یکی، دو هفته‌ای دور از میادین خواهد بود.

از طرفی مصدومیت محسن مسلمان و سیدمحمدرضا حسینی هم به طور کامل برطرف شده و آن‌ها مشکلی برای همراهی سپاهان در هفته چهارم ندارند. حامد بحیرایی، دیگر مصدوم تیم قلعه‌نویی است که به تازگی تمرینات خود را شروع کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر سپاهان اصفهان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند