Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان واترپلو ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کشور هند اعلام شد. تاریخ انتشار: 11:04 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۰۰۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کادر فنی تیم واترپلو زیر ۱۷ سال ایران اسامی بازیکنان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۴ سپتامبر تا دوم اکتبر (دوم تا دهم مهر) به میزبانی شهر بنگالور هند برگزار می‌شود. بر این اساس ۱۳ بازیکن به همراه ۳ نفر کادر فنی عازم هندوستان می‌شوند تا با حریفان خود به رقابت بپردازند.

اسامی بازیکنان تیم واترپلو زیر ۱۷سال اعزامی به هند:

امیر حسین اعرابی، امیر عطا خزایی، امید خسور، فرید صبوری، امیر مهدی‌یوسفی، حسام محمدی، سام مددیان، علیرضا مهری، محمد سینا میرشمس، فربد شمس، ایمان حسین‌پور، اشکان ایران‌پور و محمدرضا قنبری

کادر فنی:

سرمربی: مجید غلامی
مربی: ابوالفضل باغستانی
مربی: علی پیروزخواه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شنا واترپلو علیرضا مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا