Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:22:17 GMT

بازرسی ادواری آسانسورها در کرمان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۲۵۵

بازرسی ادواری آسانسورها در کرمان ضروری است

اسماعیل عاقلی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی آسانسورها در صورت انجام‌ندادن اموری از جمله سرویس و نگهداری مستمر، بازرسی ادواری سالیانه و اخذ تائیدیه ها، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه‌های اجرایی، مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استاندارد ملی ایران به شماره ۱-۶۳۰۳ و دستور العمل های جاری سازمان ملی استاندارد، اظهار داشت: گواهی‌های بازرسی آسانسور، تائیدیه ایمنی و کیفیت صادره توسط شرکت‌های بازرسی فنی تائید صلاحیت‌شده و اداره‌کل استاندارد استان کرمان، اعتبار یک ساله دارند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: متقاضیان درخواست بازرسی ادواری می‌توانند مالک، بهره بردار و یا شرکت سرویس و نگهداری آسانسور باشد که باید از طریق پورتال www.lift.isiri.gov.ir درخواست بازرسی و سرویس آسانسور خود را ثبت کنند.

۷۴۲۰ / ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایمنی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان