Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@20:07:06 GMT

استراماچونی دربی را نبرد اخراج می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۶۳۶

استقلال تهران با حضور آندره‌آ استراماچونی بر روی نیمکت خود به عنوان سرمربی، در سه هفتۀ گذشتۀ رقابت‌های لیگ برتر، هنوز نتوانسته پیروزی را کسب کند و با 2 تساوی و 1 شکست، در رتیۀ یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته که این موضوع حسابی هواداران آبی‌ها را از آیندۀ تیم خود، با این شرایط ناامید کرده است.

اخبار ورزشی- طبق ادعای منابع خبری متعدد در بامداد و صبح امروز، مدیران استقلال به این نتیجه رسیده‌اند که در دربی نودم، یعنی در شب 31 شهریور، در نبرد  برابر پرسپولیس، تیمشان موفق به کسب نتیجه نشود و شکستی دیگر در کارنامۀ این مربی رقم بخورد، عذر وی را بخواهند و قراردادش را با تمام مشقت‌هایی که وجود خواهد داشت، فسخ نمایند!

نتیجه‌گیری استقلال در دربی امری محال و ناممکن نخواهد بود، اما شرایط روحی اردوی آبی‌ها و غیبت 3 مهرۀ کلیدی همچون دیاباته و مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی، عملاً نتیجه‌گیری را برای استقلال در این نبرد بزرگ، چیزی شبیه به معجزه کرده و از همین حالا شمارش معکوس برای اخراج استراماچونی آغاز شده است!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال سرمربی استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898826

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی