Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شلوغی و ترافیک معابر شهری ارائه سریع و به موقع خدمات اورژانس را با مشکل رو به رو کرده است و نیاز است که در جاده های پر ترافیک مسیری ویژه ای جهت تردد ماشین های آمبولانس تعبیه شود.

دکترحسین کریم در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بحرانی که ترافیک شهری در به موقع رسیدن اورژانس  ایجاد می  کند با افزایش تعداد پایگاه و یا تعداد آمبولانس مرتفع نمی شود چرا که  ممکن است همزمان چندین آمبولانس در ترافیک بمانند و نیاز است اختصاص مسیر ویژه از دستگاه های ذی صلاح مثل استانداری پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر حضور خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین در ارتقای ناوبری اورژانس استان تاکید کرد و افزود: بسیاری از خیرین تمایل دارند که با ساخت یک پایگاه اورژانس  یا خرید یک آمبولانس در امور خیرخواهانه شرکت کنند و نیاز است مشارکت و نگاه خیرین به فوریت های پزشکی  جذب شود.

وی ضمن اشاره به برخی از چالش های موجود در اورژانس هوایی خاطر نشان کرد: برخی چالش ها  اعم از مکان مناسب جهت بالگرد و دیگر موارد نیاز دارد تا از طریق استانداری حل شود.

دکتر کریم در ادامه ضمن تاکید  بر ارتباط قوی مرکز فوریت ها  با سیستم اموزشی تصریح کرد: آموزش هایی که در دانشکده فوریت های پزشکی انجام می شود باید متناسب با نیاز مرکز فوریت های پزشکی باشد که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی آماده کار در سیستم  اورژانس پیش بیمارستانی باشند.

رئیس دانشگاه در پایان تاکید کرد:  نظارت بر آمبولانس های خصوصی باید مورد توجه قرار بگیرد که ارائه خدمات و نحوه ارائه استاندارد های لازم را داشته باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس استان البرز تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه