Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:43:30 GMT

پیام تسلیت سرلشکر صفوی در پی درگذشت شیخ حسین کورانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۷۱۱

پیام تسلیت سرلشکر صفوی در پی درگذشت شیخ حسین کورانی

سرلشکر صفوی، طی پیامی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین کورانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا،‌ سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان درگذشت علامه مجاهد حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین کورانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

اَلَّذینَ تَتَوَفّاهُم ُالمَلائِکَةُ طَیِّبینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیکُمُ، ادخُلُو الجَنَّةَ بِما کُنتُم تَعمَلُونَ  (سوره النحل 32)

محضر مبارک برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله
رهبر مجاهد ،بصیر ،خردمند و شجاع حزب الله لبنان

ارتحال علامه مجاهد "حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین کورانی"  که عمر با برکت خود را در جهاد، ایثار و تربیت خیل عظیمی از جوانان با ایمان، در اخلاق و عرفان با ریشه های اصیل اسلام محمدی و فرهنگ ولایی سپری کرد و رکنی از حوزه علمیه بعلبک و تولید بصیرت دینی بود و از آغاز تشکیل حزب الله و سیر رشد و تکامل آن در سطوح گوناگون و مشارکت در شورای رهبری حضوری شایسته داشت، موجب تاسف و تاثر  گردید.

ضمن عرض تسلیت خدمت جنابعالی و مردم مقاوم لبنان  از خداوند منان برای آن مرحوم فقید، مغفرت، برای بازماندگان بویژه برادر بزرگوار ایشان حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی کورانی و فرزندان بزرگوارشان و دیگر خاندان آن مرحوم و شاگردان و دوستان و شورای رهبری حزب الله، صبر و اجر مسئلت نموده، امیدوارم که جوانان تربیت شده توسط آن فقید سعیدکه پرچمدار عزت و کرامت ملل اسلامی هستند، بتوانند با پیروزیهای مکرر بر صهیونیسم و طرح های شوم استکبار جهانی مایه امنیت و عزت بیش از پیش لبنان و منطقه باشند.    

سرلشکر پاسدار  سیّد یحیی (رحیم) صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحیم صفوی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است