Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:02:06 GMT

آتش سوزی کانکس کارگری در شمال شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۹۸۹

آتش سوزی کانکس کارگری در شمال شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه 61 را در ساعت 20:40 دقیقه شب گذشته به محل حادثه واقع درخیابان فرمانیه، خیابان نوریان اعزام کرد.

مجتبی میرزایی گودرزی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه کانکس کارگری به مساحت 10 متر مربع که برای استراحت کارگران ساختمانی، در یک مجتمع مسکونی در دست ساخت قرار داشت، به دلیل نامشخصی آتش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آتش سوزی به حدی بود که هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، شعله های سرکش آتش به همراه دود غلیظ از داخل این اتاقک به آسمان زبانه می کشید.

میرزایی با اعلام این که این آتش سوزی هیچ محبوسی و مصدومی نداشت، تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی عملیات مهار آتش را آغاز کردند و موفق شدند این آتش سوزی را در زمانی کوتاه مهار و از سرایت آن به دیگر قسمت ها جلوگیری کنند.

این فرمانده آتش نشانی با بیان این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست انجام است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش و ایمن سازی کامل محل، ضمن تخلیه کامل دود از محل، دستورات ایمنی لازم را به مدیر پروژه و کارگران گوشزد کردند.

کد خبر 4719732

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگر ساختمانی آتش سوزی آتش نشانی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی دستگیری سارق شهر تهران محسن حاجی میرزایی سازمان حج و زیارت مواد مخدر بانک سرمایه پلیس راهور ستاد مبارزه با مواد مخدر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین