Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در راستای عارضه‌یابی، اصلاح فرآیندهای کارخانجات فرآوری و انتقال دانش فنی به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی – اجرایی دو طرف صبح امروز امضا شد.

به گزارش ایسنا، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و دکتر خداداد غریب پور، مدیرعامل ایمیدرو و مهدی ذاکری، رییس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی، مجید وفایی فرد، مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و دیگر معاونان و مدیران دو مجموعه امروز صبح (دوشنبه، 25 شهریور) در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای ارزیابی و اصلاح فرایندهای کارخانجات فرآوری و انتقال دانش فنی به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت ها و توانایی های علمی و اجرایی دو طرف به امضای مدیر مرکز مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و رییس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی به امضا رسید.

هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین دو طرف در بخش عارضه یابی و انتقال دانش فنی در کارخانجات فرآوری مواد معدنی کشور بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی در زمینه های فنی و اجرایی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرف‌ها اعم از فناوری موجود، منابع مالی، داده ها، اطلاعات و نیروی انسانی است.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، موضوع تفاهم نامه "عارضه یابی و اصلاح فرایندهای کارخانجات فرآوری در کشور در راستای استفاده از ظرفیت‌های فنی و تکنولوژیک دو طرف در راستی اجرای عارضه‌یابی و اصلاح فرآیندهای کارخانجات فرآوری در کشور، همکاری در تشکیل کارگروه ها و کمیته‌های تخصصی جهت استاندارد و بهینه سازی فرآیندها، همکاری در انجام پروژه های مشترک عارضه یابی، استاندارد و بهینه‌سازی فرآیندهای فناوری صنایع معدنی کشور، همکاری و تسهیل بهره گیری از توان تخصصی داخلی بین المللی در اجرای طرح‌های عارضه یابی و همکاری در ایجاد توسعه دستورالعمل ها با رویکرد یکپارچه در عارضه یابی فرآیندها و تدوین و توسعه مدل سازی در فرآیندهای فرآوری مواد معدنی و "انتقال دانش فنی" در راستای همکاری و مشارکت در فرآیند جلب، جذب و انتقال دانش فنی در بخش فرآوری مواد معدنی و بسترسازی ایجاد و توسعه همکاری های فن آورانه در بخش معدن و صنایع معدنی و تکنلوژی های فرآوری مواد معدنی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفاهمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​

تین نیوز

یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش ۸ میلیون دلار در زمینه احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در قطعه زمینی به مساحت ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی با سرمایه گذار خارجی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به لحاظ زیرساخت ها و روساخت های مهیا برای فعالیت های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت های آن و استفاده کم نظیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه بیان کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرمایه گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت های ترانزیتی احداث می کند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ انعقاد این تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرایند فعالیت های ترانزیتی و حضور پررنگ تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت های لجستیکی و ایجاد زیرساخت های بندری در اراضی توسعه ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

وی یادآور می شود؛ با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره گیری از مزیت های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)