Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:09:18 GMT

افزایش سهمیه بازیکنان خارجی روی میز AFC

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۴۲۹

افزایش سهمیه بازیکنان خارجی روی میز AFC

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قرار است با برگزاری جلسه ای پرونده افزایش تعداد بازیکنان خارجی در این مسابقات را بررسی کند.

به گزارش ایمنا، نشریه الریاضیه عربستان خبر داد که قرار است فردا (سه شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور کمیته مسابقات AFC جلسه‌ای برگزار کند تا درا ین باره تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر، تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند از ۴ بازیکن که یکی از آن‌ها آسیایی باشد، استفاده کنند، اما قرار است در جلسه فردا، افزایش تعداد بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت موافقت  تیم‌های حاضر می‌توانند با پنج یا شش بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

البته اگر این اتفاق رخ دهد، خبر بدی برای نمایندگان ایران در آسیا است، زیرا تیم‌های عربی می‌توانند از ۶ بازیکن در لیگ‌های داخلی شان استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند اسامی آن‌ها را در لیست خود به AFC جای دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 389662

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • مشکل تازه برای پرسپولیس؛ مدارک پزشکی ارائه کنید!
  • سانچو در ومبلی؛ تن هاخ شاید به آنجا نرسد!
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم