Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:26:31 GMT

میز خدمت پیشگام فعالیت های روزانه هر دستگاه باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۴۸۴

میز خدمت پیشگام فعالیت های روزانه هر دستگاه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری صبح دوشنبه در بازدید از جهاد کشاورزی استان، افزود: جلوگیری از سرگردانی مراجعین، فعالیت اصولی دستگاه ها را طلب می کند و  یکی از کارکردهای میز خدمت، نجات مراجعین از سرگردانی است.

کلانتری تصریح کرد: تسهیل در دسترسی به واحد مورد نظر از دیگر کارکردهای میز خدمت است.

کلانتری با اشاره به اینکه ارزیابی لازم نیز باید در حوزه مراجعین و تقویت واحد های پر مراجعه انجام شود، گفت: میز خدمت هر دستگاه باید روزانه، پیشگام سایر بخش های هر دستگاه شروع به فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار به حوزه مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: گشایشی هایی در این محور انجام گرفته و باید پیگیری برای پرداخت ۵۰ درصد اولیه انجام شود و سپس تکمیل پرداخت را داشته باشیم.

کلانتری خرید غلات، توجه به ذخایر استراتژیک، پرداخت پول گندم و ساماندهی حوزه گوشت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: جهاد کشاورزی گزارشی را در این راستا ارائه خواهد کرد.

استاندار با اشاره به اینکه باید افزایش ظرفیت سازی تولید گوشت مرغ در استان را داشته باشیم، بیان کرد: از یک طرف از تامین ۴۰ درصدی گوشت مرغ از طریق استان خبر می دهیم و از طرفی ۵۵ واحد مرغداری ما راکد است.

وی افزود: باید واحد های دارای ظرفیت حوزه مرغداریها فعال شود و ساماندهی تولید به شکل عملیاتی را داشته باشیم.

کلانتری با بیان اینکه نزدیکی به فصل بارش ها آمادگی جهاد کشاورزی را طلب می کند، ابراز کرد: نباید دیگر شاهد تکرار مشکلات و آسیب های سیل سال گذشته و اوایل امسال باشیم و رفع مشکلات در این راستا ضروری است.

وی خواستار نظارت مناسب برای ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض به واحد های کشاورزی آسیب دیده در سیل شد.

استاندار رصد و نظارت بر ادارات شهرستانی و بخش ها را یک نیاز دانست و گفت: معاونین جهاد کشاورزی نیز  بازدید از شهرستان ها و بخش ها را در دستور کاری خود داشته باشند. 

کد خبر 4719715

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا شیراز ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل