Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه و عمل کردن دولت و وزرات ورزش و جوانان به شعار جوان‌گرایی گفت: انتخاب شخص مسن برای مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان برخلاف شعارهای دولت و بخشنامه رئیس‌جمهور است. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره بحث‌هایی که از مدتی پیش در خصوص تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح شده است، اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی است و رئیس‌جمهور نیز بارها و بارها شعار جوان‌گرایی داده است، اما متأسفانه شاهد هستیم که وزارت‌خانه‌ها به این موضوع عمل نمی‌کنند و ترتیب اثر نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه رئیس‌جمهور به تمام وزارتخانه‌ها بخشنامه فرستاده که سن مسئولان میانه که شامل مدیرکل‌های استان‌ها نیز می‌شود، باید حداکثر 47 سال باشد، اما خبرها حاکی از این است که نگاه وزارت ورزش و جوانان که طبق نام خود باید در راستای جوان‌گرایی حرکت کند، درباره مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به سمت انتخاب فردی مسن است که واقعاً برای ما جای تعجب دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر طبق اخباری که به ما رسیده فرد جایگزین شخصی است که سن او بسیار بالا است، در حالی که افرادی که در چنین شرایط سنی قرار دارند ریسک‌پذیر نبوده و جنب و جوش لازم را برای کار ندارند و انتخاب چنین فردی برخلاف شعارهای دولت و بخشنامه رئیس‌جمهور است.

ماجرای پیچیده انتخابات فدراسیون والیبال با حضور مدیران وزارت ورزش/ از استعفای مبهم داوری تا حضور سوال‌برانگیز داورزنیعدم تعیین مدیرکل ورزش و جوانان هزینه‌های سنگینی بر استان کرمان تحمیل کرده استواکنش رئیس مجمع نمایندگان استان به احتمال تغییر در مدیریت ورزش اصفهان

وی گفت: اگر وزیر ورزش و جوانان تصمیم به تغییر و جابه‌جایی مدیرکل ورزش و جوانان استان دارند به جوان‌گرایی اهمیت دهند و از انتخاب افراد مسن که برخلاف بخشنامه رئیس‌جمهور است جداً خودداری کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فکر می‌کنم در وضعیت فعلی کمبود بودجه و بی‌پولی در کشور، ثبات مدیریت یکی از راه‌های موفقیت است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال‌آوران ورزش، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و … در سالن اجلاس سران برگزار شد.

از زمان حضور آیت‌الله رئیسی در رأس دولت سیزدهم این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و… حضور داشتند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال‌آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران با نوای مرشد و طنین زنگ مرشد در سالن اجلاس سران آغاز شد و اجرای ورزش زورخانه‌های در سالن با استقبال و تشویق شدید ورزشکاران همراه شد.

پیمان اسدیان به عنوان مجری، اجرای این برنامه را عهده داشت.

مهدی الفتی، ژیمناست تاریخ‌ساز ایران که نخستین سهمیه المپیک تاریخ ایران را کسب کرد در این مراسم به نمایندگی از ورزشکاران صحبت کرد و گفت: ورزشکاران مجاهدانه در هر شرایطی تلاش کرده و ثابت قدم خواهند ماند.

وی با اشاره به نبود وجود امکانات ورزشی در برخی مناطق محروم از رئیس جمهور درخواست رسیدگی به وضعیت ورزشکاران و تأمین امکانات را داشت تا دیگر هیچ ورزشکاری دغدغه معیشتی نداشته باشد.

ملیحه صفایی، ملی پوش شطرنج نابینایان از ریاست جمهور درخواست کرد که با پیگیری‌های لازم در خصوص سرباز قهرمان که بیش از دو سال لایحه آن به مجلس تقدیم شده است در مجلس جدید به قید فوریت به آن رسیدگی شود تا زودتر این لایحه به سرانجام برسد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال و موفقیت ورزشکاران گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم نگاه ویژه به ورزش داشته باشند. لیاقت ورزشکاران تا در حدی بالاست که هر هزینه‌ای برای آن‌ها انجام دهید، باز هم کم است. من دلی حرف زدم.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این مراسم اظهار کرد: صمیمانه از رئیس جمهور به دلیل انتخاب مدیرانی از جنس ورزش تشکر می‌کنم. این وعده‌ای بود که محقق شد. از وزیر ورزش قدردانی می‌کنم که از زمان حضور وی شاهد برگزاری دومین مراسم تجلیل از مدال‌آوران هستیم.

وی افزود: مربیگری رسالت الهی است و مربیان، مرشد و راهنمای سبک زندگی هستند تا ورزشکاران از حوادث روزگار عبور کنند. متأسفانه یکی از چالش‌های عرصه مربیگری ناپایدار بودن وضعیت درآمدی آنهاست. در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه تمام امیدوارم با تقویت بخش خصوصی پروژه‌هایی که تا به امروز رها شده‌اند با حمایت شما به سرانجام برسد. وجودتان که همواره منشأ خیر و برکت بوده افتخار می‌کنیم. باید موانع خودساخته عرصه مربیگری مرتفع شود تا شاهد رشد نسلی در ورزش باشیم که افتخاراتی بر پایه ایمان و اراده خلق کنند.

ادامه دارد …

منبع: ایرنا

کد خبر 751386

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد