Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی در نشست خبری خود با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام گفت: این ماه برای ما عزیز است و برکاتی دارد. از فرهنگ عاشورا به اندازه کافی در زندگی داشته و داریم، همچنان که در عزای واقعه عاشورا نشستیم از حماسه و فرهنگ عاشورا در فرهنگ ایرانیان است.

سخنگوی دولت با اشاره به شرکت رئیس‌جمهور در نشست آستانه گفت: رئیس‌جمهور محترم دیشب برای دیدار سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا سفر کردند این سفر در ادامه ابتکار مذاکرات آستانه است و مربوط به ایجاد ثبات در سوریه و برقراری نظم و ثبات سیاسی در این کشور و همچنین راه تعمیق اختلافات سیاسی سه کشور در موضوعات دیگر منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مذاکرات آستانه قطعاً الگویی برای حل و فصل بحران‌هایی است که در منطقه یا سایر مناطق بحران‌خیز وجود دارد همان بحران‌های مهم منطقه که در گذار هستند.

ربیعی گفت: معتقدیم که کشورهای منطقه بیشترین حق را برای حل و فصل مناقشات منطقه‌ای دارند و می‌توانند موثر باشند .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روابط ما با ترکیه و روسیه در بهترین دوران تاریخی به سر می‌برد و استراتژی اصلی ما هم در سیاست خارجی و روابط با همسایگان است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نقش همسایگان در زمان تحریم مشخص شد، اظهار داشت: نقش  همسایگان و کارشان در زمان تحریم بسیار مهم است. امروز  در سرزمین‌های ما امکان بسیار خوبی وجود دارد. بارها اعلام کردیم که ما آمادگی کامل داریم که روابط حسنه با همه همسایگان مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل داشته باشیم این سیاست استراتژیک ماست که مجدداً بر آن تاکید می‌کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش

پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز یکشنبه در شهرستان قروه تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان قروه تشییع شد و مادر او با فرزند شهیدش برای آخرین بار وداع گفت.

کد خبر 750800

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟