Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پی پیروزی در انتخابات پارلمانی ماه آوریل موفق به تشکیل کابینه نشد، اکنون با وحشت گسترده عدم موفقیت در انتخابات پیش رو دست و پنجه نرم می‌کند. تاریخ انتشار: 12:54 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۰۷۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن رای دهندگان به شکل مضاعفی به تمهیدات دفاعی و نظامی روی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آستانه انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی در ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور)، بنیامین نتانیاهو برای ترغیب رای دهندگان به حزب متبوع خود «لیکود» اعلام شرایط اضطراری کرد؛ هرچند مشخص نیست این اقدام از ترسی واقعی ناشی می‌شود یا این که تنها توهمی است که او دچارش شده است.      
اقدامات روز‌های اخیر نتانیاهو مانند سخنرانی‌های تبلیغاتی پی در پی، تلاش برای نشان دادن همراهی دولت آمریکا با خود، اصرار بر وعده الحاق بخش دیگری از کرانه باختری به اراضی اشغالی، لفاظی‌های متعدد در مورد حمله به نوار غزه، سفر به روسیه و اعلام نگرانی از تقلب احتمالی در انتخابات که با آشکار شدن شکاف‌هایی مانند اظهارات «ایلت شکد» رئیس حزب «یمیناه» در مورد خصومت غیرمنطقی نتانیاهو به خودش همراه شده شمایی کلی از وضعیت اراضی اشغالی در آستانه انتخابات ارائه می‌کند.
به نظر می‌رسد نتانیاهو در حالت جنگ کامل قرار دارد و آماده است همه چیز را قربانی پیروزی در انتخابات پیش رو کند.       نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تاکنون با پرونده‌های متعدد قضایی و اختلافات عمده با احزاب راستگرا مواجه بود، در روز‌های اخیر با انتقادات گسترده تری روبرو شده است. فرار به پناهگاه در میانه سخنرانی انتخاباتی و گاف‌های سیاسی جبهه‌های جدیدی را علیه او گشوده‎اند. از این منظر وحشت نتانیاهو واقعی به نظر می‌رسد. او به خوبی می‌داند که در صورت تکرار سناریوی انتخابات آوریل، رئیس رژیم صهیونیستی «بنی گانتز» رئیس حزب «آبی و سفید» را برای تشکیل کابینه مامور خواهد کرد. از این رو جنگ در ۲ جبهه را آغاز کرده است؛ تلاش برای نزدیک شدن به سقف کرسی‌های لازم با همراهی تمامی احزاب راستگرا و نیز تلاش جداگانه برای ترغیب ساکنان اراضی اشغالی برای رای دادن به لیکود.   بیشتر بخوانید: جدیدترین نظرسنجی‌های انتخابات رژیم صهیونیستی؛ حزب نتانیاهو در لبه پرتگاه
این در حالی است که گزارش‌ها نشان دهنده تحریم انتخابات از سوی برخی از هواداران لیکود است که از عملکرد این حزب و نتانیاهو سرخورده شده‎اند.      
نظرسنجی موسسه «پژوهش اسمیت» به عنوان آخرین نظرسنجی انجام شده در مورد انتخابات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد لیکود ۳۳ کرسی را در این انتخابات کسب می‌کند. این در حالی است که آبی و سفید تنها یک کرسی کمتر از لیکود خواهد داشت. ضمن این که احزاب راست در مجموع ۵۷ کرسی را از آن خود می‌کنند و بلوک چپ و میانه ۵۵ کرسی خواهند داشت. با در نظر داشتن امکان پیوستن که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین و عامل اصلی ناکامی نتانیاهو در ایجاد ائتلاف به بلوک چپ و میانه، گانتز مامور تشکیل کابینه می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات مجلس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کابینه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع لبنانی از شهادت و زخمی شدن پنج تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، دفاع مدنی لبنان اعلام کرد در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه تن زخمی شدند.

پیش از این خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله رژیم صهیونیستی به شهرک میس الجبل خبر داده بود.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه در هفتم اکتبر، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان