Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:56:54 GMT

متخلفین حمل هیزم های جنگلی در دام قانون افتادند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۳۳۱

متخلفین حمل هیزم های جنگلی در دام قانون افتادند

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری چرداول از به دام افتادن متخلفین حمل هیزم های جنگلی در شهرستان چرداول وسیروان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "مسلم دژم خو" با اعلام این خبر گفت: باانتشار عکس حمل هیزم جنگلی با خودرو های (سایپا)  درفضای مجازی مامورین یگان حفاظت شهرستان چرداول و سیروان در اسرع وقت ضمن بررسی موضوع در کمترین زمان اشخاص متخلف را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اظهار کرد: از آنجایی که محل سکونت اشخاص واقع در شهرستان سیروان بود با هماهنگیهای قضایی از طریق دادستان محترم شهرستان چرداول و سیروان ورئیس حقوقی اداره کل ضمن پیگیری موضوع با دستور مرجع محترم قضایی سیروان و با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی سیروان ماشین نیسان جهت اعمال قانون توقیف و  پرونده بر علیه متخلفین تشکیل که جهت مجازات مخلین طبیعت و  سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داد شد.

 

دژم خو افزود: ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه قضایی و نظامی،یگان منابع طبیعی در مواجهه با مخربین طبیعت هیچگونه چشم پوشی و مماشاتی با اشخاص متخلف ندارند.


رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری چرداول تصریح کرد:مردم هم می توانند در امر حفاظت از منابع طبیعی وانتقال آن به نسل های آینده سهیم شوند.
 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد