Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی از اقامت بیش از ۳۶۶ هزار نفر تابستان امسال در مراکز اقامتی استان خبر داد.

«جلیل  جباری» ، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،  اظهار کرد: تابستان امسال از اول تیرماه تا پایان(۱۶شهریور) سال جاری 366 هزار و 455  نفر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی اسکان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صناعی دستی استان آذربایجان غربی گفت: از این تعداد 108 هزار و 259 نفر در هتل ها، 3 هزار 550 نفر در واحدهای بوم گردی، 4 هزار و 753 نفر در هتل آپارتمان، 33 هزار و 937 نفر در مهمانپذیرها و میزان اسکان در اقامت گاه های موقت نیز 48 هزار و 179 نفر بوده است.

جباری با بیان اینکه از این تعداد اقامت همچنین 152 هزار و 408 نفر مربوط به مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش بوده و 15 هزار و 369 نفر نیز در سایر مراکز اقامتی از جمله میهمان سراهای ادارات، خوابگاه های  دانشجویی و غیره اقامت کردند.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود عنوان کرد: همچنین از اول تیرماه تا پایان (۱۶شهریور) سال جاری 510 بازدید نظارتی نیز در سطح استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از این تعداد بازدید نظارتی ۲۱۵ مورد از مراکز اقامتی، ۱۴۴ مورد از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، ۱۳۱ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۲۰ مورد آن از مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی استان بوشهر خبرگزاری شبستان اربعین حسینی محرم فعالیت های مسجدی اسکان مسافران تابستانی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، ذوالفقار مهدی زاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بشاگرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تأمین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

مهدی زاده همچنین تلاش‌های مدیرعامل آبفای هرمزگان را در زمینه آبرسانی به روستاها ستود.

در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تأمین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

کد خبر 6088367

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!