Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاتحاد امارات پیش بینی کرد که سهمیه این کشور در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های اماراتی در دو، سه سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند و بیشتر تیم‌های شرق آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورده‌اند.

روزنامه الاتحاد امارات از احتمال کم شدن سهمیه این کشور در لیگ قهرمانان آسیا در دو دوره ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خبر داد و نوشت: لیگ خلیج (فارس) در انتظار یک شوک است و این احتمال وجود دارد که در جلسه ماه نوامبر کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاتحاد در ادامه نوشت: لیگ امارات در  یک سال و نیم اخیر در رده بندی تیم‌های آسیایی در صدر بود اما در رده بندی اخیر به رده چهارم سقوط کرد و این باعث خواهد شد تا سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا کم شود. تیم‌های اماراتی در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و۲۰۱۹ عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند و همواره از مرحله گروهی حذف شده‌اند.

در ادامه آمده است: AFC در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را با سهمیه بندی جدید برگزار خواهد کرد و به این ترتیب در دو نسخه بعدی یعنی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ امارات با همان سهمیه ۳ تیم و نیم ( یک تیم مرحله پلی آف) در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد و بعد از آن با توجه به سقوط در رده بندی AFC شایسته آن هستیم که سهمیه ما به دو تیم مستقیم ( قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی) و دو تیم پلی آف (تیم های دوم و سوم لیگ) کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

منچستریونایتد تنبیهی برای سرمربی هلندی خود در نظر گرفته است.

طرفداری | پس از گذراندن فصلی ناموفق، اریک تن هاخ بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جریمه می شود.

به گزارش ESPN هلند، منچستریونایتد فصلی دور از انتظارات هیئت مدیره و هواداران را سپری می کند. در ابتدای فصل سران منچستریونایتد در هدف گذاری خود کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حتمی می دانستند اما اکنون این اتفاق دور از انتظار است زیرا این تیم در رده هفتم قرار دارد و فاصله شانزده امتیازی با رده چهارم و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قابل توجه است. با توجه به این مسئله و این که تنها در صورت وقوع یک معجزه منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد، اریک تن هاخ با کاهش دستمزد خود مواجه می شود.

اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که می توان گفت قطعی است، با کاهش 25 درصدی دستمزد خود مواجه می شود. البته گفتنی است که منچستریونایتد پس از این فصل ناموفق، به دنبال فردی مناسب برای جانشینی اریک تن هاخ و قطع همکاری با این سرمربی هلندی است. گرت ساوتگیت، روبرتو دزربی، توماس فرانک و گری اونیل گزینه های احتمالی منچستریونایتد هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس