Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@22:52:11 GMT

جاذبه های گردشگری خاص با بلیط هوپیما لحظه آخری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۵۴۶

صراط:

در دوبی سواحل متعددی یافت میشوند که انواع و اقسام  تفریحات و ورزش های آبی را میتوان در انجا داشت .برخی از این سواحل در اختیار هتل های رو به آب میباشند ولی برخی دیگر جزو سواحل عمومی محسوب شده و همه مردم و توریست ها میتوانند از امکاناتشان بهره ببرند.

از اینرو راه به راه قصد دارد امروز شما را با برترین سواحل دبی از دید مسافران آشنا کرده و به معرفی امکانات و تفریحات آنها بپردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین کارهایی که در تور دبی میتوان انجام داد رفتن به سواحل عمومی ست که در انجا میتوان اوقات خوش و مهیجی را با تفریحات فرح بخش و فعالیت های هیجان انگیز در کارنامه سفر ثبت کرد. پس با ما همراه باشید :

ساحل جمیرا

این ساحل جزو محبوب ترین سواحل دبی از دید گردشگران میباشد زیرا که با داشتن مناظر زیبا و محوطه های دل انگیز چشم هر کس را به خود خیره میکند .جمیرا نه تنها در دبی بلکه در دنیا نیز شناخته شده میباشد و با داشتن درختان نخل و چمن های سرسبز به همراه شن های نرم و طلایی مناظری زیبا را در خود جای داده است . به علاوه انقدر بزرگ است که دارای سه منطقه بنام جمیرا یک جمیرا دو و جمیرا سه بوده و در خود مشهور ترین بناهای دبی را بنام برج العرب و هتل جمیرا را دارد. از اینها که بگذریم امکانات رفاهی خوب مانند  چتر و صندلی های افتاب ، محوطه دوش بسیار تمیز و مسجد و اجاره وسایل شنا را داشته و ورود ان برای همگان رایگان است . برای رفتن به این منطقه میتوان از هر وسیله نقلیه عمومی مثل تاکسی و مترو استفاده کرد و در صورت استفاده از مترو بایستی در ایستگاه بیزینس بای پیاده شوید. همچنین آفر تور کیش راه به راه را در سایت ببینید. .

ساحل الممراز

دومین ساحل مشهور دبی با وسعتی چشمگیر است که به دلیل داشتن وسایل تفریحی و پارک ساحلی که خود دارای پنج بخش ساحلیست در بین توریست ها معروف شده . در ان مسافران میتوانند از امکاناتی مانند پیک نیک استفاده کرده و حتی در ان اجاق پخت نیز برای تهیه غذاو کباب ها قرار داده شده است . در این ساحل نیز میتوان از چتر ها صندلی ها و سایر لوازم مربوط به افتاب گرفتن و در ساحل نشستن استفاده کرده و در فروشگاه های انجا میتوان خوراکی های خوشمزه و خنک را تهیه کرده .همچنین در تمام مناطق این ساحل بزرگ غرق نجات هایی وجود دارند تا حواسشان به اب تنی کردن مسافران باشد . این ساحل امکاناتی را برای افراد با حجاب دارد. برنام هاین ساحل به شرح زیر میباشد :

روز های یکشنبه دوشنبه ، سه شنبه  و چهارشنبه از ساعت هشت تا ده شب باز است .در پنجشنبه و جمعه و سایر روز هایی که تعطیل هستند از هشت صبح تا یازده شب . شنای بانوان و کودکان هم در روزهای زوج از هشت تا یازده امکان پذیر بوده و برای دسترسی به این منطقه میتوانید با کمک مترو در ایستگاه القویاده پیاده شوید . به علاوه در این ساحل میتوان سوییت ها و کابین های رو به دریا را اجاره کنید و از دیگر بخش هایش میتوان به داشتن زمین بازی و اسکیت ، زمین والیبال بسکتبال و فوتبال ، دوچرخه سواری ، محل پینگ پونگ ، داشتن بازبیکیو برای کباب کردن ، رستوران ها وکافه های درجه یک با خدمات عالی ، و سایر محوطه های تمیز دوش و امکانات جهت معلولین نام برد. بلیط هواپیما ارزان را از سایت آنلاین بخرید. .

 

سومین ساحل ساحل کایت

چرا ساحل کایت ، این منطقه مکانی پر هیاهو مهیج پر نشاط و جایی برای داشتن انواع تفریحات میباشد .این ساحل برای جوانان پر شورو هیجان توصیه میشود.زیرا کم از مراکز خرید و سایر دیدنی های پر زرقو  برق دبی نداشته و پرسه زدن در ان یتواند ساعت ها هر کسی را به خود مشغول کند . ورزش کایت سواری در این ساحل به صورت حرفه ای انجام میشود . بساط انواع موج سواری ها و قایق سواری ها در امکانات متفاوت و هیجانات مختلف در ان به راه است .

ماهیگیری در این بخش آزاد است . فقط نقطه ضعف ان این است که هیچ مغازه ای در ان برای خرید خوراکی و برطرف کردن گرسنگی  تشنگی وجود نداشته و باید از قبل به خوراکی به همراه داشته باشید . ولی رستوران های خوبی دارد. دسترسی این ساحل با استفاده از ایستگا متروی نور بانک امکان پذیر است و ارزانتر از تاکسی ست . در نزدیکی ساحل جمیرا واقع شده و پس از بازدید از ساحل جمیرا میتوانید به این مکان نیز بروید . همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب باز است. میتوان در انجا همه چیز را حتی از قبیل حوله و وسایل شنا و بهداشتی تیه و اجاره کرد.  تور قشم آفری را از دست ندیهد. .

ساحل روسی یا راشن بیچ

این ساحل به خاطر محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن در بین توریست های روسی به این نام شهرت یافته . وسایل رفاهی اش بسیار کمتر از موارد ذکر شده در بالا بوده و حتی فقط چند دوش و سرویس در ان قرار داده شده . ولی نزدیک جاده بوده و مسیر دسترسی خوبی برای تهیه خوردنی و اشامیدنی از فروشگاه ها دارد. افراد و ورزشکاران زیاد به این مکان می ایند و همیش میتوان انها را در حال انجام فعالیت و تمرین های ورزشی در انجا دید .راشن بیچ در پشت برج العرب یعنی در خلاف جهت جمیرا واقع شده و میتوان با آسودگی در ان آب تنی کرد.  بلیط هواپیما با قیمت مناسب و رزرو تور کیش و مشهد و قشم و رزوهتل آنلاین را با کارت شتاب بخرید. .

ساحل قنتوت

بر خلاف سواحلی که در اختیار هتل ها میباشند این ساحل متعلق به هتل قنتوت بوده ولی ورود ان برای عموم آزاد است . شن های روان و طلاییرنگش در هنگام غروب خورسید بسیار درخشنده شده و محوطه سازی های تحسین برانگیزی در ان انجام گرفته .ورزش های گروهی در ان فراهم میباشد و دارای محوطه پیک نیک و استراحت خانواده ها نیز هست . مسیر ان مترو ندارد و بایستی سوار تاکسی شوید تا در جاده شیخ زید وارد ورودی اش شوید . هزینه ورودی ان تقریبا بالاست و لی میگویند ارزشش را داشته و حتی مسیر ان نیز مناظر ییلاقی قشنگ و تماشایی دارد. بهتر است اگر قصد استفاده از امکانات و گذراندن اوقات خود در مکانی لوکس و مدرن را دارید به این ساحل بروید . ساده ترین راه رزرو هتلهای قشم و هتل مشهد و خرید آنلاین بلیط از طریق سایت راه به راه است.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟