Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی كارگر، معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برپایی جشن عاطفه‌ها طی دو مرحله در سال جاری گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها طی روزهای 7 و 8 شهریورماه جاری در استان فارس اجرا شد.
وی افزود: در این مرحله 567 پایگاه ثابت و سیار و همچنین قریب 300 پایگاه در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان فارس برپا شدند كه تاكنون 5 میلیارد و 100 میلیون تومان وجه نقد و كالا جمع‌آوری شده است و نسبت به مشابه سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای مرحله دوم در 5 هزار مدرسه

كارگر با بیان اینكه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها تنها ویژه مدارس اجرا می‌شود، زمان اجرای این مرحله را 10 مهرماه امسال اعلام كرد و گفت: این مرحله در 5 هزار مدرسه استان فارس اجرا خواهد شد.
معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اظهار كرد: در این راستا 700 هزار پاكت را از هفته اول آینده میان مدارس استان توزیع خواهیم كرد كه این پاكت‌ها را در روز 10 مهرماه جمع‌آوری می‌كنیم.
وی گفت: در این روز جشن عاطفه‌ها با حضور مدیران كل آموزش و پرورش و كمیته امداد امام خمینی(ره) استان در یكی از مدارس شیراز به‌صورت نمادین اجرا شده و زنگ عاطفه‌ها به صدا درخواهد آمد.


كمك‌های جمع‌آوری شده در مدارس به كمیته امداد ارسال نمی‌شوند

كارگر این نكته را یادآور شد كه تمامی مبالغ جمع‌آوری شده در مرحله دوم كه در مدارس جمع‌آوری می‌شوند، توسط مدیران مدارس میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد و تنها گزارش مالی مال آن به كمیته امداد ارسال خواهد شد.
معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: در آموزش و پرورش طرحی تحت عنوان خواهرخواندگی و برادرخواندگی مدارس اجرا می‌شود كه در این طرح كمك‌های جمع‌آوری شده در مناطق برخوردار میان دانش‌آموزان نیازمند خواهرخوانده هر مدرسه در مناطق محروم توزیع خواهد شد.
وی همچنین اظهار كرد: در سال گذشته 11 میلیارد و 400 میلیون تومان در جشن‌ عاطفه‌ها در استان فارس جمع‌آوری شد كه از این مبلغ 4 میلیارد و 760 میلیون تومان در آموزش و پرورش جمع‌آوری شده و میان دانش‌آموزان نیازمند هر مدرسه توزیع شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جشن عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس

فرشید فتوت در مراسم اختتامیه مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران شهرستان‌های غرب استان فارس به میزبانی شهرستان کازرون گفت: طی رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری در مرحله نخست در منطقه جنوب استان به میزبانی شهرستان لار تعداد ۲۰۳ نفر، در مرحله دوم در منطقه شرق استان به میزبانی شهرستان فسا تعداد ۳۴۴ نفر و در مرحله سوم در منطقه غرب استان تعداد ۲۷۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری در حوزه‌های دانشی، ایمنی، تخصصی، مهارتی، روان شناختی و طب کار مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

او با اشاره به اهمیت بسیار زیاد منابع انسانی در افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات قابل ارائه به مشترکین و سایر ذینفعان گفت: در جهت حفظ سرمایه انسانی و به تبع آن دستیابی به اهداف و فعالیت‌های شرکت، ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی ضرورت دارد.

فتوت بیان کرد: از آنجا که سیمبانان و کارگران صنعت برق مسئولیت خطیری در صنعت برق و تامین برق مطمئن و پایدار دارند، برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند در افزایش آگاهی و مهارت آنان و کاهش حوادث حین کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

او یادآور شد: این رویداد‌ها با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس