Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان پیرمرادی در جلسه شورای ترافیک استان که روز دوشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: محور کمربندی نسیم شمال باید ترمیم شود که در کمیته فنی مقرر شد نوع مصالح با تکنولوژی روز باشد و سرعت پروژه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای ورودی شهر آوج اقدام و طراحی میدان انجام شده و خروجی اضطراری هم مشخص شده که هر چند مشکلاتی در حین کار داریم اما با همکاری فرمانداری و شهرداری و اداره راه این کار در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرمرادی یادآورشد: برای انتقال ایستگاه سواری ها از قزوین به محمدیه، بیدستان، شریفیه در چهار راه ولیعصر اولویت ما جابجایی این مکان به میدان مینودر است و در حال حاضر روزی ۸۲ هزار تردد داریم که ۷۲۰ دستگاه خودرو این خدمات را ارئه می دهند.

وی بیان کرد: نادیده گرفتن حقوق معلولان در شهر می تواند مشکل ساز شود لذا برای مناسب سازی همه دستگاهها باید اقدام کنند زیرا موجب تذکر وزارت کشور شده است لذا باید اتوبوس مناسب پیش بینی شود و ‌تاکید ما بر حفظ حقوق معلولان و رعایت ماده ۵  حمایت از حقوق معلولان درترافیک شهری است.

پیرمرادی تصریح کرد: آموزش پرسنل اتوبوسرانی برای رفتار مناسب با معلولان مورد توجه قرار گیرد و برای حل مشکل تردد و عبور معلولان از مقابل کانون توانا تدبیر مناسب اندیشیده شود.

وی اظهارداشت: با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک قزوین برای هوشمند سازی اقدامات خوبی انجام شده و در این زمینه از شهرهای شاخص هستیم اما برای ارتقای سیستم دوربین ها باید اقدام شود.

کد خبر 4719906

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای ترافیک ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شیراز شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است