Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:27:41 GMT

فرماندار تهران: خواب شبانه بر مسئولان پایتخت حرام است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۱۴۱

فرماندار تهران: خواب شبانه بر مسئولان پایتخت حرام است

به گزارش ایرنا، عیسی فرهادی روز دوشنبه در مراسم رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس پایتخت افزود: یکی از مهمترین دغدغه هایی که اکنون پیش روی مسئولان تهران وجود دارد، جابجایی دانش آموزان و اقدامات لازم برای سرویس مدارس است.

وی با بیان اینکه امروز آمادگی لازم در تاکسیرانی، پلیس راهور، فرمانداری، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان در زمینه سرویس مدارس وجود دارد، تاکید کرد: در همین زمینه علاوه بر نظارت بر ناوگان حمل و نقل، مدیران مدارس واقع در حاشیه بزرگراه ها و خیابان های پرتردد نیز باید نظارت و دقت لازم را برای حفظ امنیت لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی آموزش و پرورش را بزرگترین سرمایه ملت خواند و اظهارداشت: هیچ زیرساختی در جامعه مهمتر از این نهاد وجود ندارد، چون تربیت انسان ها و نیروی کار آینده کشور را بر عهده دارد.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه طی ۴۰ سال گذشته اقدامات بسیاری در حوزه آموزش و پرورش در کشور انجام شده است، گفت: با وجود این اقدامات، همچنان این نهاد تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پایتخت ۲۶۴ مدرسه بالای قدمت ۶۰ سال دارد و باید موضوع بازسازی و مقاوم سازی آن را مدنظر قرار داد.

فرهادی اعلام کرد: نزدیک ۲۰ هزار کلاس درس باید در پایتخت راه اندازی شود؛ در شرایط کنونی با وجود آنکه یک دوازدهم جمعیت دانش آموزی کشور در تهران به تحصیل می پردازند اما مدارس این شهر از لحاظ تعداد کلاس و امکانات در شرایط قابل قبولی در کشور قرار ندارند.

معاون عمرانی فرماندار تهران نیز در ادامه این جلسه نصب برچسب بر روی سرویس مدارس را فرصتی برای نظارت عالیه بر ناوگان حمل و نقل دانش آموزان و تایید صلاحیت رانندگان ذکر کرد و گفت: سال گذشته ۱۷۰ هزار دانش آموزاز این سرویس استفاده کردند و والدین نسبت به خدمات ارائه شده اعتراض هایی داشتند.

غلامحسین آرام ادامه داد: متناسب با این اعتراضات، آئین نامه و مصوبه هیات دولت برای نظارت و ساماندهی ناوگان سرویس مدارس به ما تکلیف شد و تشکیل کارگروه های مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

در پایان این مراسم از برچسب سرویس مدارس رونمایی و به صورت نمادین این برچسب بر روی تعدادی از تاکسی ها نصب شد.

تهرام/۳۰۰۱//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس فرمانداری تهران حمل و نقل پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه