Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:01:55 GMT

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۳۴۰

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان کالا قصد دارند مقادیری سیگار قاچاق را با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره ای از شهرهای مرزی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام ۳ اکیپ از ماموران به محورهای خروجی شهر همدان به سمت تهران این خودرو مشاهده و با بکارگیری شگردهای پلیسی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی ادامه داد: پس از انتقال خودرو و راننده و سرنشین به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از تخلیه و شمارش، ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

وی بیان داشت: در بازرسی دقیق تر، از خودرو مذکور مقادیری میخ سه پر و ۲ عدد مخزن برای تخلیه میخ سه پر و سیستم دودزا کشف که با سرعت عمل ماموران، قاچاقچیان موفق به استفاده از آن نشدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

کشف البسه مستعمل در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از کشف ۳۶۵ کیلوگرم البسه مستعمل به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت : ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در ساعت ۲ بامداد امروز حین گشت زنی در پلیس راه همدان-کرمانشاه به یک دستگاه وانت پراید سفید رنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶۵ کیلوگرم انواع پوشاک مستعمل فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی کشف و کالای مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به این که بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله ۵۰۰  میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: پرونده متهم در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.
 

کد خبر 4719948

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سیگار قاچاق ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شیراز شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات